بهترین جراح سینه در تهران کیست ؟

4 ویژگی یک دکتر فوق تخصص جراحی سینه در تهران

اگر به دنبال بهترین دکتر فوق تخصص جراحی سینه در تهران هستید، برای تصمیم گیری آگاهانه باید چند نکته کلیدی را در نظر بگیرید.


  جراحی پستان چه از لحاظ زیبایی و چه از لحاظ درمانی، یک جراحی بسیار حساس است. به همین دلیل حتما نیاز به یک دکتر فوق تخصص جراحی پستان دارد. اهمبت انتخاب یک دکتر جراح سینه متخصص بر هیچ کس پوشیده نیست.در ادامه این مطلب ضمن آشنایی شما با هر یک از دلایل جراحی سینه و انواع روش‌های آن، شما را با بهترین جراح سینه در تهران، خانم دکتر رقیه جلیلی، آشنا میشوید.


دلایل جراحی سینه

سینه و پستان نقش مهمی در زیبایی و خوش‌فرمی بدن دارند. اما عواملی مانند افزایش سن، چاقی، تغییرات هورمونی، دوران شیردهی، و سرطان سینه می‌توانند باعث بروز مشکلاتی مانند بزرگی، کوچکی و افتادگی سینه شوند. برخی از خانم‌ها هم با سرطان سینه روبرو هستند و به دنبال بازسازی سینه‌های خود هستند. بسیاری از زنان با یکی از این مشکلات روبرو هستند و جراحی سینه می‌تواند راه حلی برای بزرگ یا کوچک کردن، لیفت و پروتز پستان و بازسازی سینه‌ها بعد از سرطان باشد. توصیه می‌شود این اقدامات تحت نظارت دکتر فوق تخصص جراحی پستان، خانم رقیه جلیلی، انجام شود.

بزرگ کردن سینه با جراحی

بزرگ کردن سینه با جراحی ( پروتز سینه )

از آنجایی که بزرگ و خوش‌ فرم بودن سینه‌ در زیبایی اندام خانم‌ ها نقش بسزایی دارد باید دلایل کوچکی سینه‌ ها و امتحان روش‌های مختلف برای بزرگ و زیبایی آن‌ جدی گرفته شود.از مهم‌ ترین دلایلی که در کوچک بودن سینه‌ ها دست دارند می‌ توان به پایین بودن وزن و کمبود هورمون‌های تخمدان و هیپوفیز مولد اشاره کرد و از روش‌های بزرگ کردن سینه‌ ها نیز می‌توان به جراحی پروتز سینه، تزریق ژل و تزریق چربی اشاره کرد.


کوچک کردن سینه ( ماموپلاستی )

کوچک کردن سینه با جراحی

آن دسته از خانم‌ هایی که به دلایل متعدد از ژنتیک گرفته تا افزایش وزن، تغییرات هورمونی و همچنین مصرف برخی از داروها مانند داروی ضد بارداری، دارای سینه‌ های خیلی بزرگ هستند، به دنبال راهی برای کوچک کردن سینه‌ می‌ گردند.بهترین روش برای کوچک کردن سینه که یک روش دائمی و غیر قابل برگشت به حساب می‌آید، جراحی کوچک کردن سینه (ماموپلاستی)  است.


آیا عمل های زیبایی پستان باعث سرطان سینه  میشود ؟

در ویدیو زیر به پرسشی درباره احتمال خطر سرطان سینه در عمل های زیبایی پستان پاسخ داده شده است .


جراحی بالا کشیدن سینه (لیفت سینه)

داشتن سینه‌ های بزرگ و افتاده، درد گردن و شانه‌ ها را نیز به دنبال دارد. بهترین راه حل برای این مشکل جراحی لیفت یا بالا کشیدن سینه است که باعث خوش‌ فرم شدن سینه‌ ها و خداحافظی با مشکلات ذکر شده می‌شود.

در جراحی لیفت سینه ، متناسب با شکل و سایز سینه‌ های فرد متقاضی از برش‌ های مخصوصی استفاده می‌شود.


جراحی بازسازی سینه بعد از سرطان

جراحی بازسازی  سینه بعد از سرطان

خانم‌ هایی که سرطان سینه را پشت سر می‌ گذارند، به دنبال راهی برای بازسازی سینه یا سینه‌ های از دست رفته خود می‌ گردند؛ تا دوباره بتوانند سینه‌ هایی خوش‌ فرم داشته باشند.بهترین راه برای بازسازی سینه بعد از سرطان مراجعه به دکتر رقیه جلیلی، فوق تخصص جراحی سینه تهران است.پزشک متخصص متناسب با وضعیت پستان های شما پس از پشت سر گذاشتن سرطان، از جراحی پروتز برای بازسازی سینه‌ ها  استفاده می‌ کند.

 


خیابان قائم مقام، روبروی بیمارستان تهران کلینیک، پلاک 147، ساختمان پارسیان، طبقه چهارم

☎  021 880 32 254 
☎  0939 73 77 913 


4 ویژگی دکتر فوق تخصص جراحی سینه در تهران

 با وجود تعداد زیادی جراح سینه خانم و آقا، تصمیم گیری برای انتخاب دکتر فوق تخصص جراحی سینه در تهران می تواند بسیار دشوار باشد. برای کمک به محدود کردن انتخاب های خود، یافتن یک جراح با تجربه، مهارت و صلاحیت های لازم برای ارائه خدمات عالی بسیار مهم است. در این قسمت به بررسی نکات ضروری برای انتخاب یک دکتر جراح سینه خواهیم پرداخت

جراحی سینه در تهران

  • تجربه و شایستگی

جراحان پلاستیک باید تجربیات مرتبط زیادی داشته باشند تا بتوانند نتایج واقعی و عالی را به بیماران آینده نشان دهند. به این ترتیب از جراح بخواهید عکسی از کار خود را قبل و بعد از عمل نشان دهد.

هر بخش از جراحی زیبایی نیاز به مهارت های متفاوتی دارد به عنوان مثال، جراحی بینی و تنفسی با جراحی سینه کاملاً متفاوت است. بنابراین، شما باید یک جراح دارای مجوز با تجربه قابل توجه را انتخاب کنید.

  • توصیه های دقیق به بیماران

جراحان پلاستیک باید همیشه توصیه هایی را به بیماران ارائه دهند که ماهیت جامعی دارند. مشاوره در مورد اهداف زیبایی شناختی بیمار، آناتومی منحصر به فرد، سابقه پزشکی و سبک زندگی نقش مهمی در موفقیت یک عمل دارد.

بیماران باید جراحی را انتخاب کنند که نیازهای درمانی آنها را درک کند و صادقانه و واقع بینانه با آنها صحبت کند. برای آشنایی با بهترین جراح پروتز سینه در تهران اینجا کلیک کنید ،همچنین می توانید به سایت جراحتون مراجعه فرمایید و با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید تا بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.

  • رعایت دقیق استانداردهای ایمنی

در انتخاب بهترین جراح سینه تهران باید استانداردهای ایمنی دقیق را رعایت کند. عضویت در سازمان ها و انجمن های حرفه ای جراحان پلاستیک نشان می دهد که جراح دارای آموزش پزشکی مناسب و سطح بالا از جمله ایمنی بیمار است.

  • یک مرکز جراحی معتبر را در نظر بگیرید

جراحانی که عملیات را در مراکز معتبر و دارای مجوز دولتی انجام می دهند، بالاترین استاندارد ها را برای ایمنی بیمار رعایت خواهند کرد. یکی دیگر از مواردی که بیماران باید در نظر بگیرند شرایطی است که تحت عمل جراحی قرار می گیرند، جراحان زیادی هستند که در مطب خود عمل جراحی سینه را انجام می دهند.

توجه به این نکته ضروری است که اعتبارنامه ها و گواهینامه های هیئت مدیره، سال ها تجربه و آموزش، و همچنین بررسی های بیماران، همگی می توانند در انتخاب جراح سینه مناسب نقش داشته باشند.

علاوه بر این، عواملی مانند منابع ارجاع، دسترسی به فناوری و هزینه نیز ممکن است هنگام تعیین بهترین جراح سینه برای شما در نظر گرفته شود. جراحان باید به شدت توسط سایر پزشکان توصیه شده و سابقه اثبات شده ای از روش های موفق داشته باشند.

جست و جو ی شما باید نحوه برخورد جراح در کنار بالین (نحوه تعامل آنها با بیماران) و نوع سوالاتی که قبل از شروع عمل شما می پرسند را نیز در نظر بگیرد. یافتن بهترین جراح سینه در تهران که بتواند همه این ها را ارائه دهد، نیاز به تحقیق دارد، بنابراین قبل از هر تصمیمی حتماً دقت لازم را انجام دهید!

بهترین جراح سینه در تهران


برای جراحی سینه چه معیارهایی وجود دارد؟

جراحی سینه در زمان های گذشته یک امری صرفاً پزشکی محسوب میشد، اما امروز دلایل بسیار زیادی برای خانمها و دنیای زیبایی آنان دارد. افراد زیادی در این جراحیها به تجربه ی شناختی امروز دنیای پزشکی و زیبای کمک کرده اند.

ما امروز از تجربیات آنها درس می گیریم و معیار های بهتری برای انتخاب روش جراحی ایجاد می‌کنیم. خانم هایی که متوجه شده اند که سینه های‌شان تناسبی با سایز بدنشان ندارند؛ در حقیقت کوچک‌تر است و زمانی که لباسی به تن میکنند اغلب نیاز به یک وسیله برای ایجاد برجستگی یا خوشفرمی لباس در تن خود دارند.

برخی از مادران نیز بعد از زایمان، مقدار زیادی از حجم سینه خود را از دست داده اند. همچنین اگر یکی از سینه ها کوچک تر از سینه ی دیگر باشد؛ این موارد می تواند جز معیارهای انتخاب پروتز سینه باشد و اگر سینه ها دچار افتادگی و فاقد استحکام باشد؛ در اطراف نوک پستان یا آرئول کشیدگی وجود داشته باشد.

همچنین تفاوت سایز وجود داشته باشد، می تواند از معیارهایی برای لیفت سینه، باشد.


هزینه جراحی سینه در تهران

هزینه جراحی سینه در تهران توسط بهترین جراح پستان به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله نوع پروتز مصرفی، هزینه بیمارستان، میزان مهارت و دست مزد پزشک جراح دانست.علاوه بر موارد بالا نوع تکنیک استفاده شده در عمل لیفت سینه، میزان شل شدگی و افتادگی سینه نیز در تعیین هزینه آن تاثیر گذار است و به هزینه پروتز سینه افزوده می‌شود.

فوق تخصص جراحی سینه در تهران


نحوه انجام عمل در تهران

در جراحی سینه، نوک پستان و ناحیه قهوه ‌ای اطرافش را حرکت می‌ دهند که سینه بلند و پوست اضافی حذف می‌شود. زمانی که جراحی سینه انجام می ‌شود از برش ‌هایی که برای لیفت ایجاد می‌شود، برای قرار دادن پروتز هم استفاده می‌کنند.

برای پروتز سینه، ایمپلنت ‌هایی را که ممکن ‌است نمکی یا سیلیکونی باشد زیر عضله سینه قرار می‌دهند. در این عمل با توجه به اندازه و شکل سینه، میزان لیفت و پروتز متفاوت است.


برای انتخاب جراح سینه خود هوشیار باشید!

این که شما کدام یک از روش های جراحی سینه را توسط بهترین جراح سینه تهران را انتخاب کنید اهمیت زیادی دارد. حتماً در نظر داشته باشید؛ که قبل از هرگونه اقدام به جراحی سینه، با مشاوره مجرب به نتایج خوب و موفقیت آمیزی برسید.

در حقیقت انتظار شما از نتیجه و شیوهی جراحی سینه، کاملاً برای شما مشخص شده باشد و پزشک شما دقیقاً از آن اطمینان داشته باشد.

بهترین جراح سینه در تهران

این که دقیقاً شما به میزان اندازه، شکل، مقدار بافت سینه، کیفیت پوست خودتان، موقعیت قرارگیری سینه ها اطمینان داشته باشید؛ نشان از یک عمل جراحی خوب برای شما خواهد بود، در غیر این صورت احتمالاً شما ناراضیاتی زیادی بعد از جراحی از عمل سینه های خود خواهید داشت.

پزشک شما نیاز است بداند:

اگر جراحی قبلی داشته اید، هرگونه آلرژی، سابقهی خانوادگی از سرطان سینه، بیوپسی سینه و شرایط پزشکی در گذشته و یا حال حاضر که به استفاده از هرگونه دارو منجر می‌شود؛ اهمیت بسیار زیادی برای تشخیص و مشاوره دکتر به شما را دارد.

لطفاً برای عمل جراحی خود آماده باشید:

عمل پروتز سینه و لیفت سینه، هردو به صورت سرپایی انجام میشوند. مطمئناً دستورالعمل های دقیقی برای قبل و بعد از این عملها و آنچه که برای شما رخ میدهد، از طریق پزشک و کادر پزشکی، به شما توضیح داده می شود.

نکته ی قابل توجه برای شما، اهمیت دادن به همین نکات است، که در حقیقت باعث بهبود نتیجه برای شما خواهد بود.


عمل جراحی سینه برای چه افرادی مناسب است؟

جراحی سینه توسط فوق تخصص جراح سینه تهران برای افرادی که هر یک از شرایط زیر را دارند سود مند است:

  • افرادی که دچار نوعی اختلال رشد سینه هستند.
  • افرادی که به دنبال رفع عدم قرینگی سینه ‌های خود هستند.
  • افرادی که فرم سینه‌های شان به خاطر چاقی یا لاغری تغییر کرده‌ است.
  • وقتی سینه‌ ها نیاز به لیفت دارند اما فرد می‌خواهد کمی هم برجسته شوند.

پروتز سینه در تهران


توصیه ‌هایی برای بعد از انجام جراحی سینه توسط بهترین جراح سینه تهران

بیشتر خانم ‌ها می‌توانند در عرض 6 تا 8 هفته به فعالیت‌ های عادی خود بازگردند. این دوره می‌تواند کوتاه ‌تر نیز باشد و زود تر به بهبودی برسید. در دوره نقاهت بعد از جراحی سینه چند نکته را باید در نظر داشت:

  • ورم بعد از جراحی سینه ممکن است تا حدود 8 هفته طول بکشد تا برطرف شود. سعی کنید برای دیدن نتیجه نهایی صبور باشید.
  • ممکن است 1 تا 2 سال طول بکشد تا بافت ‌ها به طور کامل بهبود یابند و اسکار ها محو شوند.
  • با جراح خود در مورد نوع سوتینی که باید بعد از عمل باید به پوشید، صحبت کنید.
  • توصیه‌ های بهترین جراح سینه تهران به شما را در مورد زمان شروع تمرینات و فعالیت ‌های عادی را دنبال کنید. به عنوان یک قانون اساسی، شما باید از بلند کردن جسم سنگین و فعالیت ‌ها و ورزش ‌های شدید به مدت 4 تا 6 هفته پس از جراحی خودداری کنید.
  • ممکن است عادت کردن به سایز سینه و پروتز های کاشته شده تا چندین ماه طول بکشد. در این راستا صحبت با افراد دیگری که این عمل را انجام داده‌اند، ممکن است مفید واقع بوده و به شما کمک نماید. 

معرفی بهترین جراح سینه خان درتهران

جراح سینه در تهران

فرقی نمی‌کند به دنبال کوچک کردن و لیفت سینه‌های خود باشید یا به دنبال بزرگ کردن آن‌ها؛ یا اینکه دوران سخت سرطان سینه را پشت سر گذاشته باشید و حالا به دنبال جراحی بازسازی سینه بعد از سرطان باشید؛ در هر حالتی می‌توانید به بهترین جراح سینه خانم در تهران، دکتر رقیه جلیلی مراجعه کنید.

دکتر رقیه جلیلی به عنوان بهترین جراح سینه در تهران و ایران با برخوردار بودن از جدیدترین امکانات و تکنولوژی‌های روز و کادری متخصص و مجرب، شما را در رسیدن به اندامی خوش‌فرم و زیبا یاری می‌کند.

جهت تماس و دریافت نوبت برای مشاوره با دکتر جلیلی، فوق تخصص جراحی سینه در تهران می‌توانید از شماره‌های 09397377913 و 02188032254 استفاده کنید.

حضور دکتر رقیه جلیلی در سومین کنگره تازه‌های جراحی پستان، دانشگاه علوم پزشکی 



در پایان

انتخاب جراح سینه مناسب فوق العاده مهم است. این فقط در مورد انجام بهترین روش نیست، بلکه یافتن یک دکتر با تجربه و می تواند شما را در روند درمان راهنمایی کند.

در تهران، جراحان زیادی وجود دارند که در مراقبت و جراحی سینه تخصص دارند، اما انتخاب بهترین آن ها برای نیاز های شما دشوار است. با درک نکات گفته شده و استفاده از آن ها به عنوان بخشی از فرآیند جست و جو ی خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که بهترین جراح سینه در تهران را که نیاز های شما را برآورده می کند، انتخاب می کنید.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید