بازسازی سینه

بازسازی و ترمیم سینه پس از عمل برداشتن پستان

بازسازی سینه یکی از بهترین روش ها برای افرادی می باشد که بر اثر عوامل مختلف از جمله؛ سرطان، سینه ی خود را از دست داده اند، اهمیت جراحی ترمیمی فقط زیبایی نیست. بلکه بازگرداندن بدن به حالت قبل از سرطان نیزکمک می کند. در این مطلب با یکی از جراحی های مهم دکتر جلیلی، بازسازی سینه آشنا می شویم



بازسازی سینه چیست

بازسازی سینه یکی از بهترین روش ها برای افرادی است که بر اثر عوامل مختلف از جمله سرطان، سینه ی خود را از دست داده اند و این امر همیشه می تواند امری دردناک و ناراحت کننده باشد. اغلب افراد پس از این اتفاق، دچار افسردگی مزمن، می شوند.  بنابراین پس از درمان سرطان برای بسیاری از زنان ضروری است که قسمت های از دست رفته بدن  ترمیم و بازسازی می شود.

 اهمیت جراحی ترمیمی فقط زیبایی نیست ، بازگرداندن بدن به حالت قبل از سرطان نیز بسیار مهم است.

در نظر داشته باشید که استفاده از تکنولوژی های مدرن، بازسازی سینه مبتنی بر ایمپلنت می تواند به شما دوستان عزیز، کمک کند تا بافت از دست رفته را پس از درمان های سرطان مانند ماستکتومی، جراحی حفظ سینه یا ماستکتومی جزئی به دست آورند.

 به این ترتیب، ترکیبی از تکنولوژی و تکنیک های جراحی برای کمک به جنبه های مختلف ترمیم و بازسازی سینه از جمله: ترمیم نوک پستان، پوست و همچنین بهبود تقارن بافت سینه، استفاده می شود.

خوش بختانه روش های بسیار مختلفی برای بازسازی سینه وجود دارد. ما قصد داریم به طور کامل به همه ی جوانب بازسازی سینه بپردازیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.


جراحی ماستکتومی چیست؟

جراحی ماستکتومی چیست

شاید خیلی از افراد که با  در حال مبارزه با بیماری سرطان سینه هستند، واژه ی ماستکتومی را بار ها شنیده باشند اما اطلاع دقیقی از معنا و مفهموم آن نداشته باشند. نگران نباشید ما در ادامه به توضیح کامل این جراحی می پردازیم.

به طورکلی جراحی ماستکتومی، یک روش رایج که شامل برداشتن تمامی یا بخشی از بافت سینه به وسیله ی جراحی است. در نظر داشته باشید که اغلب زمانی؛ این جراحی توصیه می شود که شخص به یک تومور سرطانی بالقوه مبتلا شده باشد یا خطر ابتلا به این تومور در آینده را داشته باشد. 

البته در نظر داشته باشید که در برخی موارد، ماستکتومی می تواند به عنوان بخشی از فرآیند، بازسازی سینه؛ برای بازگرداندن ظاهر سینه ها پس از جراحی سرطان  مورد استفاده قرار می گیرد.


تعریف دقیق و کامل از بازسازی سینه

به طور کلی، افرادی که مبتلا به سرطان سینه می شوند، در اکثر اوقات منجر به از دست دادن سینه خود، خواهند شد. بعد از این اتفاق، فرد دچار بیماری روحی می شود. اینجاست که جراحان حرفه ای مانند خانم دکتر رقیه جلیلی وارد عمل می شوند. این متخصصان با تجربه به این افراد پیشنهاد انجام، بازسازی سینه را خواهند داد. 

در نظر داشته باشید که بازسازی سینه می تواند بخش مهمی از روند بهبودی پس از جراحی سرطان سینه باشد. پس این جراحی، به بازیابی شکل فیزیکی سینه شما کمک و همچنین به عزت نفس و تصویر بدن پس از گذراندن یک بیماری در حال تغییر زندگی، کمک شایانی می کند. این تعریف کامل از علت جراحی بازسازی سینه بود.

خب الان شما با ماهیت بازسازی سینه آشنا شدید.  

حضور دکتر رقیه جلیلی در سومین کنگره تازه‌های جراحی پستان، دانشگاه علوم پزشکی 


بهترین تکنیک در این جراحی کدام است؟

در ادامه ی این مطلب به انواع تکنیک های جراحی بازسازی سینه خواهیم پرداخت اما به طور خلاصه یکی از معروف ترین و بهترین تکنیک های بازسازی سینه، انکوپلاستی می باشد.

انکوپلاستی؛ یک تکنیک نوآورانه جدید است که جراحی پلاستیک ترمیمی را با جراحی برداشتن تومور سرطان سینه در یک روش با هدف کاهش آسیب و بهبود نتایج زیبایی ترکیب می‌کند. 

از این قبیل تکنیک ‌های مدرن بازسازی سینه؛ به بیماران، نتایج نهایی بهتر، زمان عمل کوتاه ‌تر و دوره بهبودی سریع ‌تر را ارائه می‌دهد.


مهم ترین دلایل انجام جراحی بازسازی سینه


جراحی بازسازی سینه یک تصمیم مهم برای زنانی است که پس از انجام ماستکتومی، می خواهند؛ ظاهر فیزیکی خود را بازسازی و حس زنانگی خود را دوباره به دست بیاورند. این کارمی تواند به بازیابی ظاهر سینه های بیمار و افزایش اعتماد به نفس آن ها کمک بسیار زیادی نماید.

توجه داشته باشید که برای برخی از زنان، جراحی های ترمیمی، فرصتی را برای شروعی تازه پس از تجربه در سفری دشوار به اسم سرطان سینه می باشد. 

علاوه بر این، با پیشرفت در تکنیک‌ های بازسازی سینه، متخصصان؛ در حال حاضر راه‌ هایی برای راحت تر کردن این روش ‌ها و در عین حال، حفظ عملکرد و رضایت طولانی ‌مدت بیماران پیدا نموده اند.

ار مهم ترین دلایل انجام جراحی بازسازی سینه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

•    از دست دادن بافت سینه به دلیل برخی بیماری ها از جمله سرطان سینه
•    ایجاد توازن و تناسب بهتر سینه و قفسه سینه در هنگام پوشیدن لباس زیر
•    عدم استفاده از پروتز های خارجی برای داشتن ظاهر بهتر
•    ایجاد حالت طبیعی و مناسب با بدن فرد
•    ایجاد فرم زیبا تر و افزایش اعتماد به نفس

 

انواع روش های بازسازی سینه

همراهان گرامی توجه داشته باشید که، بازسازی سینه؛ یک روش جراحی است که به بانوان کمک می کند، در موارد ماستکتومی یا سایر انواع جراحی های مربوط به سینه، شکل و اندازه سینه خود را به دست آورند. 

بسته به مورد، سه روش کلی برای بازسازی سینه وجود دارد: 
•    جراحی فلپ
•    بازسازی از طریق فلپ رانی
•    بازسازی سینه با فلپ سرینی
•    بازسازی به وسیله ی ایمپلنت
•    بازسازی از طریق بافت قسمت های دیگر بدن مثل چربی شکم

تمامی این روش ها؛ هر کدام مزایا و معایب خاص خود را از نظر هزینه، زمان بازیابی و طول عمر نتایج دارد.

به طور مثال؛
 جراحی فلپ زمان بهبودی کوتاه‌ تری دارد و احتمال عفونت کمتری دارد، در حالی که جراحی بازسازی سینه از طریق؛ انتقال بافت درصد موفقیت بیشتری دارد. جراحی انتقال بافت، باعث کیفیت بهتر پوست و حس لامسه بهتر نسبت به جراحی فلپ می شود. با این حال، این روش تهاجمی تر است و می تواند منجر به عوارضی مانند لنف ادم یا درد مزمن شود. 

همچنین، انتقال بافت نیاز به استفاده از پوست اهدا کننده دارد که هزینه جراحی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. به طور کلی؛ درک این روش ‌ها می‌تواند به زنان کمک کند تا هنگام بررسی گزینه‌ های خود برای بازگرداندن شکل و ظاهر سینه‌ شان تصمیمی آگاهانه بگیرند. 
 

در ادامه به بررسی دقیق و کامل هر یک از روش های بازسازی سینه، خواهیم پرداخت.


بازسازی سینه از طریق روش جراحی فلپ

بازسازی سینه از طریق روش جراحی فلپ

همیشه، بازسازی سینه؛ یک فرآیند برای بازیابی شکل، ظاهر و تقارن طبیعی سینه ها پس از عمل هایی مانند ماستکتومی یا آسیب هایی از این قبیل است. 

تکنیک های مختلفی برای بازسازی سینه وجود دارد، با این حال توجه داشته باشید که جراحی فلپ؛ یک گزینه مناسب است که نتایج آن، شما را بسیار حیرت زده خواهد کرد. 

جراحی فلپ نه تنها هم شکل و هم فرم سینه را بازسازی می کند و نتایج زیبایی شناسی عالی ارائه می دهد. بلکه به دلیل انتقال رشته های عصبی و عروق خونی که در بافت های برداشت شده از سایر نقاط بدن وجود دارد، در ناحیه باز سازی شده، شما همانند قبل، همه چیز را احساس خواهد کرد و حس شما دوباره بر می گردد.


بازسازی از طریق فلپ رانی

بازسازی از طریق فلپ رانی

بازسازی از طریق فلپ رانی؛ یکی از تکنیک های مورد استفاده برای رسیدن به سینه هایی زیبا و خوش فرم، بعد از تجربه ی تلخ بیماری، است. این روش پزشکی نوآورانه با برداشتن بافت از ران خود بیمار، انتقال آن به قفسه سینه و تبدیل آن به یک فرم زیبایی از سینه می باشد که از نظر آناتومیک با منبع خون، عمل می کند. 

از جمله مزایای بازسازی سینه از طریق فلپ رانی می توان به:

•    زمان بستری کوتاه ‌تر
•    کاهش خطر عفونت
•    زیبا شدن فرم سینه و تقارن آن به طرز بسیار حیرت آور
•     توانایی پوشیدن لباس‌ های موجود خود را بعد از عمل بدون نیاز به تخلیه یا درمان بیشتراشاره کرد.

بازسازی سینه از طریق فلپ ران؛ می تواند اعتماد به نفس فرد بیمار را بازگرداند و آرامش خاطر را برای بانوانی که به دلیل سرطان یا سایر بیماری هایی که بافت سینه ی آن ها را درگیر کرده و مجبور به جراحی ماستکتومی شده اند، فراهم آورد.


بازسازی سینه با استفاده از روش ترمیمی فلپ سرینی

بازسازی سینه با استفاده از روش ترمیمی فلپ سرینی
 
جراحی بازسازی سینه نقش حیاتی در کمک به بانوان برای بازیابی سلامت جسمی، روانی و روحی بعد از انجام جراحی به دلیل ماستکتومی، لامپکتومی و غیره را دارد. 
 
بازسازی سینه از طریق فلپ سرینی؛ یک روش جدید برای بازسازی سینه است، که به طور موثری قدرت جراحی، معماری بافت و ترکیبی از قدرت میکروسکوپی را شامل می شود. در نظر داشته باشید که این جراحی یک روش بسیار پیشرفته بوده که با استفاده از این روش؛ خطوط طبیعی بدن بیمار و همچنین فرم و شکل اندازه
سینه ها، بسیار طبیعی، جلوه خواهد کرد.
تکنیک بازسازی فلپ سرینی مزایای بی شماری را برای بانوانی که تحت جراحی ماستکتومی یا لامپکتومی قرار گرفته اند، دارد. از جمله این مزایا می توان به:
•    بازیابی یکپارچگی پوست
•    برگشت ظاهر طبیعی شکل و فرم سینه ها
•    ایمنی انکولوژیکی بهتر با احتمال کمتر عوارض پس از عمل
اشاره کرد.
این روش با ماهیت کم تهاجمی و نتایج زیبایی ‌شناختی طولانی ‌مدت خود، اکنون به یکی از روش ‌های ترجیحی برای ترمیم سینه تبدیل شده است و نتایج امیدوارکننده ‌ای را برای بیمارانی که تحت این روش قرار گرفته‌اند، به دست آورده است.

بازسازی سینه به وسیله ی ایمپلنت

بازسازی سینه به وسیله ی ایمپلنت

جراحی ترمیمی به وسیله ی ایمپلنت؛ طی چند سال گذشته مسیر طولانی را طی کرده است و به بیماران این امکان را می دهد تا بسته به بدن و نیاز های خود از بین شکل ها، اندازه ها و بافت های مختلف، مدل و فرم سینه های رویایی خود را انتخاب کنند. 

در این روش، از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز به کار گرفته می شود، به همین خاطر، بانوان تمایل بسیار زیادی به استفاده از ایمپلنت ها برای بازسازی سینه های خود، دارند. البته توجه داشته باشید که در این روش، در قسمت های بازسازی شده، هیچ حسی وجود نخواهد داشت.


بازسازی از طریق بافت قسمت های دیگر بدن مثل چربی شکم

بازسازی از طریق بافت قسمت های دیگر بدن مثل چربی شکم

بازسازی سینه از طریق استفاده از بافت ‌های سایر قسمت ‌های بدن، مانند چربی شکم، در حال تبدیل شدن به یک گزینه محبوب برای بانوانی است که تحت  جراحی ماستکتومی قرار گرفته‌اند.

 با استفاده از این روش، شما بانوان عزیز، می توانید ظاهر سینه های خود را بدون تکیه بر ایمپلنت یا جراحی های سنتی، بازسازی نمایید. جراحان به وسیله ی استفاده از بافت چربی از نواحی مختلف بدن از جمله : چربی های شکم، حجم و شکل قفسه سینه را با تزریق آن به ناحیه جراحی باز می گردانند. 

بهترین بخش در مورد این نوع بازسازی سینه این است که به بانوان کمک می کند تا پس از یک تجربه ناگوار مانند جراحی ماستکتومی؛ دوباره احساس راحتی کنند. علاوه بر این، مانند برخی از تکنیک های معمول بازسازی سینه، نیازی به جراحی های بعدی نیز  نخواهند داشت.


بازسازی نوک سینه

بازسازی نوک سینه

بازسازی نوک پستان یک جراحی بسیار ظریف است که می تواند اسکار های حاصل از ماستکتومی را بهبود بخشد و به وضعیت روحی بازماندگان سرطان سینه کمک شایانی نماید. 

در این جراحی نوک پستان متقارن و  بسیار طبیعی همانند قبل به نظر خواهد رسید و همین طور ساختار های اطراف مانند آرئول یا لابیا بزرگ نیز به شکلی جذاب، ترمیم می شود. بازسازی نوک پستان نتایج بصری خیره کننده ای را به بیمارن ارائه می دهد. 

خب! حالا که به طور کامل با انواع روش های بازسازی سینه، آشنا شدیم، بهتر است به آمادگی های قبل از انجام بازسازی سینه بپردازیم. همچنین نحوه ی جراحی و ریکاوری بعد از آن نیز خواهیم پرداخت. پس در ادامه همراه ما باشید.


آمادگی برای جراحی بازسازی سینه

آمادگی برای جراحی بازسازی سینه

 جراحی بازسازی سینه، روشی است که اندازه، شکل و تقارن سینه ‌های زنان را پس از ماستکتومی بهبود می ‌بخشد. لازم به ذکر است که شما می توانید آن را همزمان با ماستکتومی اولیه مدت ها بعد، انجام داد. شما باید قبل از جراحی بازسازی سینه، تمامی جوانب را در نظر بگیرید و با قاطعیت تصمیم خود را عملی نمایید.

بازسازی سینه شامل روش ‌های پیچیده ‌ای است که نیاز به برنام ه‌ریزی دقیق دارد، بنابراین مهم است که بدانیم چه مواردی در آماده‌ سازی برای جراحی نقش دارد.

 اگر بیمار قبل از جراحی ترمیمی؛ شیمی درمانی یا پرتودرمانی داشته باشد، ممکن است با توجه به سابقه پزشکی او، ملاحظات خاصی در نظر گرفته شود. علاوه بر این، اگر بانوان قصد دارند، چندین عمل جراحی ترمیمی را انجام دهند، باید قبل از انجام مراحل بازسازی سینه، این موارد را با جراح خود در میان بگذارند.

مهم ترین موارد قبل از جراحی بازسازی سینه عبارت است از:

1.    مشاوره و بررسی دقیق توسط جراح قبل از عمل
2.    اطلاع از نحوه ی مصرف دارو ها
3.    دانستن مدت زمان دقیق عمل جراحی
4.    آشنایی با عوارض احتمالی
5.    اطلاع از مدت زمان دوران ریکاوری
 
یک سری موارد نیز قبل از عمل بازسازی سینه به طور کامل باید کنار گذاشته شود که عبارت است از:
•    منع مصرف استفاده از دارو های ضد انعقاد خون از قبیله: آسپرین، وارفارین و....
•    استعمال انواع دخانیات و همچنین منع مصرف الکل که باید از سه ماه قبل از جراحی، کنار گذاشته شود.
•    دوری از مصرف خود سرانه ویتامین ها ، مکمل های دارویی، غذایی و گیاهی؛ تمامی این موارد باید با دستور پزشک استفاده شود.

مهم ترین نکات بلافاصله پس از جراحی بازسازی سینه

یکی از مهم ترین نکاتی که بعد از عمل بازسازی سینه باید به آن توجه داشته باشید این است که بیشتر بانوان، پس از عمل های بازسازی سینه با احساس درد مواجه می شوند که در چنین شرایطی بسته به نظر متخصص، نیاز به چند روز بستری خواهد بود.

جهت جلوگیری از عوارض در هر یک از روش های؛ بازسازی سینه، به دستورات پس از عمل مربوط به آن، باید به دقت توجه و آن را اجرا نمایید. 

معمولا درن های به کار رفته در بدن شما، بعد از چند روز از بدن شما، خارج خواهند شد. به این نکته توجه داشته باشید که حتما در مورد حمام کردن، از پزشک خود سوال نمایید. لازم به ذکر است که نیازی به گرفتن رژیم های بسیار سخت و طاقت فرسا، نخواهد بود.


مهم ترین عوارض جراحی بازسازی سینه

1.    توجه داشته باشید که در هر عمل جراحی، امکان موفقیت آمیز نبودن آن نیز وجود دارد، پس باید این نکته را در نظر داشته باشید.
2.    جراحی بازسازی سینه نیز همانند سایر جراحی های دیگر، در قسمت جراحی شده، باعث ایجاد زخم و اسکار می شود. معمولا به مرور جای این اسکار ها می رود. اما ممکن است بعضی از آن ها مدت زمان بیشتری زمان ببرد تا جای آن ناپدید شود.
3.    ممکن است بعد از جراحی بازسازی سینه، خون رسانی به بافت جایگزین شده، به طور کامل نرسد و خراب شود. به این خرابی در پزشکی؛ نکروز می گویند. از جمله علائم نکروز می توان به: درد، خون ریزی، تب و احساس کسلی، اشاره کرد. در صورت بروز نکروز، باید بافت مورد نظر توسط جراح، برداشته شود.
4.    در صورت استفاده از روش ایمپلنت برای بازسازی سینه، ممکن است به دلایل مختلفی، آن پاره شود که با احساس درد، کبودی همراه شود. این مورد با استفاده از ماساژ و تمرین های کششی، بر طرف خواهد شد.


دوران ریکاوری بعد از جراحی بازسازی سینه

دوران ریکاوری بعد از جراحی بازسازی سینه

جراحی بازسازی سینه یک عمل بسیار بزرگ است که برای بازگرداندن ظاهر سینه که تحت تأثیر سرطان یا آسیب های دیگر قرار گرفته؛ طراحی شده است. برای کسانی که تحت چنین جراحی سنگینی قرار گرفته اند، داشتن اطلاعات کامل و همچنین درک دوران نقاهت پس از جراحی، بسیار مهم است. 

در این قسمت از مطلب؛ نگاهی عمیق به آنچه در دوران نقاهت پس از جراحی بازسازی سینه اتفاق خواهد افتاد، را به شما ارائه می‌ کنیم و نکاتی را در مورد نحوه مدیریت این دوره پس از عمل ارائه خواهیم داد. 

اول از همه؛ باید به این نکته توجه داشته باشید که بسته به نوع تکنیک استفاده شده در جراحی بازسازی سینه، دوره نقاهت آن نیز تفاوت خواهد داشت. به طور کلی بازه  زمانی دقیقی را نمی توان بیان کرد چرا که از بیمار به بیمار دیگر، دوران نقاهت متفاوت است و به عوامل مختلفی از جمله نوع بازسازی، سابقه پزشکی، سن،سلامتی و آمادگی عمومی بستگی دارد. 

با این حال، به طور کلی اکثر جراحی های بازسازی سینه به یک دوره بهبودی تا 3 ماه نیاز دارند. در این مدت ریکاوری، پیروی از دستورات پزشک و معاینه منظم جراحان برای بیماران بسیار مهم است. 

علاوه بر این، کسانی که تحت عمل بازسازی سینه قرار می‌گیرند، باید بدانند؛ که ممکن است چالش‌ های جسمی یا عاطفی غیرمنتظره ‌ای در این مدت رخ دهد که باید در طول فرآیند بهبودی برای اطمینان از نتیجه موفقیت‌آمیز باید خود را آماده نمایند.
 


هفته اول دوران نقاهت بعد از بازسازی سینه

دقت داشته باشید که هفته ی اول بعد از جراحی بازسازی سینه، مهم ترین قسمت از دوران نقاهت می باشد. کاملا طبیعی است که در هفته ی اول تا دوم، شما در ناحیه جراحی شده، احساس درد داشته باشید. همچنین، خستگی نیز از عوامل دیگر می باشد که اکثر افراد، آن را تجربه نموده اند. 

شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که به هیچ وجه، بدون اجازه و مشورت از جراح خود، حمام نروید. علاوه بر این؛ در مورد نحوه تمیز کردن بخیه ها و برداشتن آن ها بهتر است از قبل در مورد این موارد، با جراح خود صحبت نمایید.

برای کاهش درد؛ جراح شما، مسکن هایی را به شما معرفی خواهد کرد که شما احساس درد کمتری را تجربه نمایید.
 


دوران نقاهت بعد از هفته ی اول جراحی بازسازی سینه

دوران نقاهت بعد از هفته ی اول جراحی بازسازی سینه

بعد از سپری کردن هفته ی اول دوران نقاهت عمل بازسازی سینه، شما باید به جراح خود مراجعه کرده تا در صورت لزوم، بخیه های محل جراحی را برداشته و جای آن ها را از لحاظ عفونت و... مورد بررسی قرار دهد.

بعد از این کار؛ شما باید یک سری موارد را رعایت نمایید. این موارد عبارت اند از:

•    تقریبا هشت هفته زمان خواهد برد تا میزان تورم و کبودی های حاصل از جراحی بازسازی سینه، از بین برود. 
•    در نظر داشته باشید که از انجام فعالیت های سنگین، برداشتن اجسام با وزن زیاد، انجام رابطه ی جنسی و شنا کردن، تا هشت هفته، کاملا ممنون می باشد و بعد از این زمان شما برای انجام هر کدام از این کار ها، باید با جراح خود، مشورت نمایید.
•    در جراحی بازسازی سینه، حس های ناحیه عمل شده؛ بالافاصله بر نمی گردند و با گذشت زمان؛ به صورت آهسته، این حس ها، بازیابی و بر خواهند گشت.
•    در صورت استفاده از پروتز سینه، اگر به پرتو درمانی نیاز داشتید؛ حتما متخصص رادیوتراپی را از وجود پروتز، با خبر نمایید.
•    انجام شیمی درمانی، رادیوتراپی؛ بعد از انجام بازسازی سینه، می تواند بر نتیجه ی این عمل، تاثیر به سزایی بگذارد.
•    توجه داشته باشید که حدودا یک سال زمان می برد تا نتایج جراحی بازسازی سینه، به طور کامل نمایان شود.


آیا عمل بازسازی سینه می تواند سبب بازگشت سرطان سینه شود

مطالعات نشان می دهند که عمل بازسازی سینه هیچ تأثیری در بازگشت سرطان سینه ندارد. علاوه بر این، در صورت بازگشت توده های سرطانی به سینه، سینه های بازسازی شده هیچ مشکلی در تشخیص و درمان مجدد سرطان ایجاد نمی کنند. اگر شما به انجام عمل بازسازی سینه فکر می کنید بهتر است بدانید که این عمل به هیچ عنوان بازگشت دوباره توده های سرطانی را پنهان نمی کند و در فرایند تشخیص و درمان آن اختلالی ایجاد نخواهد کرد.


معرفی بهترین جراح برای بازسازی سینه

همیشه از دست دادن سینه ها، در بانوان بر اثر بیماری هایی از قبیل؛ سرطان، می تواند بسیار دلهره آور باشد. اما در صورت مبتلا شدن و از دست دادن سینه، اصلا نگران نباشید، چرا که بازسازی سینه، می تواند دوباره شادابی و جذابیت را به بدن شما، بازگرداند. با انتخاب درست و صحیح هر یک از روش های بازسازی سینه، شما می توانید زندگی جدید و در عین حال جذاب را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید