لیپوساکشن شکم و پهلو

بهترین جراح لیپوساکشن در تهران

لیپوساکشن یک جراحی موضعی برای برداشتن رسوبات چربی اضافی در ناحیه خاصی از بدن است. زنان و مردان به لیپوساکشن شکم و پهلو روی می آورند زیرا زیبایی ظاهری و سلامت بدن برای آنها اهمیت زیادی دارد.


صرف نظر از وزن بدن، رسوبات چربی می توانند روی معده ما ایجاد شوند. این یک آناتومی بسیار فردی است که ساختار تناسبات شکل شما را منعکس می کند. خیلی اوقات، حتی رژیم های پروتئینی متعادل، فعالیت های ورزشی و ماساژ بر حجم هایی که معده ما می تواند پنهان کند تأثیر نمی گذارد.

چربی شکم و پهلو هم در زنان و هم در مردان می تواند مانعی برای داشتن اندامی زیبا شود.به همین دلیل است که پزشکی مدرن به چنین جراحی هایی مانند لیپوساکشن رسیده است .

لیپوساکشن شکم و پهلو در تهران یک جراحی برای حذف چربی است که با استفاده از روش های مختلف کلاسیک، رادیوفرکوئنسی، اولتراسوند و لیزر انجام می شود. خود لیپوساکشن هم می تواند یک عمل جداگانه و هم مجموعه ای از پیکرتراشی همراه با ابدومینوپلاستی باشد .


انواع لیپوساکشن : کدام را انتخاب کنیم؟

در حال حاضر، کلینیک های مدرن  چندین نوع حذف چربی را ارائه می دهند: لیپوساکشن استاندارد (کلاسیک)، لیزر، اولتراسوند، فرکانس رادیویی و جت آب. همه این روش ها به حجم چربی بستگی دارد. البته امروزه محبوب ترین روش لیپوساکشن کلاسیک است که بالاترین درجه کارایی را دارد و به صورت یکجا انجام می شود.

لیپوساکشن  بسیار آسان و ساده است، جای زخم هایی به سختی قابل توجه است که زیر لباس زیر و لباس شنا قابل مشاهده نخواهد بود. اثر پس از عمل برای زندگی باقی می ماند، که فقط باید با یک شیوه زندگی سالم حفظ شود.


اولین مشاوره و آمادگی برای جراحی لیپوساکشن

دکتر را با دقت انتخاب کنید و به مرکز پزشکی که در آن عمل می کند توجه کنید. نه تنها به تعداد فالوورها بلکه به نمونه کار و تجربه در انجام عملیات از این دست تکیه کنید. برای انجام این کار، باید عکس های قبل و بعد از آن را درخواست کنید و در مورد وجود نظرات سایر بیماران پرس و جو کنید. اگر رویکرد دکتر را دوست دارید، با یک متخصص قرار ملاقات بگذارید.

اولین مشاوره غیر الزام آور است. این آشنایی پزشک با بدن شما و  آشنایی شخصی شما با مشکلات بدنتان است. شما یک ارزیابی کامل جهت آمادگی بدن خود دریافت خواهید کرد، می توانید هر چیزی که شما را نگران می کند بگویید و سوالاتی بپرسید که اینترنت هرگز شخصاً به شما پاسخ نخواهد داد. چنین مشاوره ای حتی برای اهداف پیشگیرانه نیز مفید خواهد بود.

در صورت موافقت، بیمار تحت معاینه کامل پزشکی در کلینیک قرار می گیرد تا موارد منع مصرف رد شود. پس از معاینه پزشکی، یک برنامه درمانی و مشاوره فردی تهیه می شود که در آن پزشک بیمار، وضعیت پوست او را معاینه می کند و میزان چربی را که باید برداشته شود، پیش بینی می کند. همچنین در مورد آمادگی برای جراحی صحبت می کند:

  • آسپرین و داروهای حاوی آن را مصرف نکنید و نیکوتین را به مدت 2 هفته ترک کنید.
  • 1 هفته قبل از عمل، استفاده از غذاهای تند، شور و چرب، قهوه و الکل ضروری است. مصرف داروهای حاوی آهن؛
  • 8 ساعت قبل از عمل چیزی نخورید و برای عمل لباس گشاد بپوشید.


چه کسانی نمیتوانند لیپوساکشن انجام دهند؟

لیپوساکشن  با استفاده از بیهوشی و مشاوره قبلی با متخصص بیهوشی انجام می شود. ولی در صورت موارد زیر این جراحی انجام نمیشود:

  • دیابت؛
  • بیماری های انکولوژیک و بیماری های مرتبط با انعقاد خون؛
  • زنان باردار و شیرده؛
  • بیماری های پوستی؛
  • اختلالات روانی؛
  • در هنگام تشدید بیماری های مزمن و عفونی؛
  • اختلالات عملکرد کبد و کلیه.

مراحل لیپوساکشن

برای لیپوساکشن پزشک و تیم او وضعیت شما را زیر نظر خواهند داشت؛ ابتدا یک برش کوچک روی پوست ایجاد می شود که از آن قسمت اقدامات بعدی انجام می شود. از طریق این برش، پزشک لوله های نازک مخصوص - کانول ها را وارد می کند و بدون اینکه آسیب رساندن به دیگر بافت ها، فقط لایه زیر پوستی چربی را از بین می برند و در عین حال آن را مکش می کنند. در حین جراحی، انتهای عصب کوچک فقط تا حدی آسیب می بیند که می تواند منجر به از دست دادن حساسیت شود که به زودی بعد از چند هفته باز خواهد گشت.

این عمل بسته به میزان چربی زیر جلدی از 30 تا 90 دقیقه طول می کشد.

این عمل با بیهوشی عمومی، موضعی، داخلی یا ترکیبی، بسته به توصیه های پزشک انجام میشود.

مقدار احتمالی چربی حذف شده از 1.5 لیتر تا 5 یا بیشتر است!


بهبودی و توانبخشی چگونه است؟

اگرچه نتیجه عمل به خودی خود سریع قابل مشاهده است، اما دوره نقاهت آسان نخواهد بود و بین 2 تا 3 هفته طول میکشد. تورم، درد هنگام لمس پوست وجود دارد. عوارض جانبی شامل کبودی و تورم است؛ این البته، بهبود می یابد. پوشیدن گن در دوران نقاهت تجویز می شود، همچنین بهتر است از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و انجام فعالیت های بدنی بالا در دوران نقاهت پرهیز شود و بخیه های با دقت ضد عفونی شود.

 


تماس با ما

خیابان قائم مقام، روبروی بیمارستان تهران کلینیک،
پلاک 147، ساختمان پارسیان، طبقه4

02188032254
09397377913

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید