لیپوماتیک شکم و پهلو

بهترین دکتر لیپوماتیک شکم و پهلو در تهران

دکتر رقیه جلیلی پزشک مجرب در زمینه جراحی لیوماتیک  شکم و پهلو در تهران، مشغول به فعالیت هستند.جراحی لاغری شکم و پهلو برای شکل دادن به این ناحیه در اندام زنان و مردان بسیار مؤثر است. شکم نسبت به سایر اندام‌ها، مقاومت بیشتری در برابر رژیم و ورزش داشته و حتی فعال‌ترین افراد را نسبت به ظاهر خود ناامید می‌کند. بارداری و زایمان سزارین نیز می‌تواند تأثیر ناخوشایندی را در قسمت تحتانی شکم ایجاد کند که با رژیم و ورزش هم نمی‌توان این مشکل را اصلاح نمود.


بهترین دکتر لیپوماتیک شکم و پهلو در تهران

دکتر رقیه جلیلی یکی از بهترین جراحان لیوماتیک  شکم و پهلو در تهران، مشغول به فعالیت هستند.جراحی لاغری شکم و پهلو برای شکل دادن به این ناحیه در اندام زنان و مردان بسیار مؤثر است. شکم نسبت به سایر اندام‌ها، مقاومت بیشتری در برابر رژیم و ورزش داشته و حتی فعال‌ترین افراد را نسبت به ظاهر خود ناامید می‌کند. بارداری و زایمان سزارین نیز می‌تواند تأثیر ناخوشایندی را در قسمت تحتانی شکم ایجاد کند که با رژیم و ورزش هم نمی‌توان این مشکل را اصلاح نمود.



روش جراحی لیپوماتیک

یکی از سوالات متداولی که مراجعه کنندگان از فوق تخصص جراحی پلاستیک، که برای لاغری خواهان انجام لیپوماتیک هستند مطرح می کنند نحوه انجام لیپوماتیک می باشد که در این قسمت به طور کامل به این سوال پاسخ داده می شود در لیپوماتیک برای تخریب چربی ها از یک میله فلزی نازک که مرتب ارتعاش می یابد استفاده می شود،

این لوله از طریق یک شکاف ریز وارد بدن می شود، و با ورود به سطح زیرین پوست و برخورد با چربی ها وارد عمل می شود و با 3 حرکت نوسانی، چرخشی و ارتعاشی بصورت همزمان چربی ها را تخریب می کند.


مواردی که قبل از لیپوماتیک باید رعایت شود

افراد که تصمیم به انجام این کار می گیرند نباید فشار خون بالا داشته باشند قبل از انجام این جراحی باید دیابت فرد کنترل شود و اگر بالا یا پایین باشد باید تنظیم شود قبل از انجام جراحی لیپوماتیک باید بیماری های قلبی عروقی در فرد بررسی شود( برای انجام این کار فرد باید از سلامت جسمانی کامل برخوردار باشد و بیماری جدی در گذشته و یا حال نداشته باشد.) اگر سابقه جراحی شکم و پهلو در گذشته داشته باشید باید به پزشک خود اطلاع دهید.

مهمترین موارد لازم قبل از لیپوماتیک قبل از انجام جراحی لیپوماتیک برای تشخیص کم خونی و یا فشار خون باید آزمایشات لازم گرفته شود بررسی سلامت کبد و کلیه قبل از جراحی آزمایش جهت عدم بارداری پر کردن فرم رضایت نامه گرفتن تصاویری، از اندام هایی که تحت عمل جراحی لیپوماتیک قرار می گیرند. 


مزایای لیپوماتیک

مزیت جراحی لیپوماتیک در این است که سلول های چربی را که بصورت موضعی در نواحی از بدن جمع شده اند، به روش کاملا فیزیکی نه با استفاده از اشعه و یا حرارت با استفاده از لوله کانولا تخریب می کند و سپس چربی تخریب شده به آهستگی از بدن توسط خود دستگاه لیپوماتیک تخلیه می شود . از مزایای دیگر لیپوماتیک می توان به ایمنی بودن این روش لاغری اشاره کرد زیرا در این روش از سنسورهایی استفاده می شود که حرکت لوله کانولا را در صورتی که در جهت مناسب نباشد متوقف می کند و در نتیجه هیچ گونه آسیبی به بافت مجاور وارد نمی شود.

برخی از افراد نگران این موضوع هستند که بعد از لیپوماتیک بدلیل تخلیه چربی پوست حالت افتاده و آویرانی پیدا می کند در صورتی که با استفاده از روش لیپوماتیک افتادگی پوست بعد از تخلیه چربی ها مشاهده نمی شود، در واقع این روش نسبت به سایر روش ها از لیفت پوست بیشتری برخوردار می باشد.


عوارض احتمالی پس از انجام لیپوماتیک

جراحی لیپوماتیک همانند سایر جراحی ها ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد در صورتی که پس از لیپوماتیک عوارضی در فرد بوجود آید بسیار سطحی و قابل درمان می باشد پس جای هیچ گونه نگرانی ندارد.

که در زیر به برخی از ان ها اشاره شده است: ممکن است پس از جراحی کبودی و خون ریزی شما کمی زیاد باشد که جای هیچ گونه نگرانی ندارد که معمولا این مشکل در افرادی دیده می شود که قبل از انجام جراحی داروهای ضد انعقاد خون مانند اسپرین مصرف می کنند دیده می شود که برای جلوگیری از این امر در هنگام مشاوره برای جراحی لیپوماتیک توصیه می کنند یک یا دو هفته قبل از جراحی از مصرف این دسته از داروها پرهیز کنند. برای کاهش کبودی ناشی از جراحی استفاده از کمپرس یخ استفاده کنید. ممکن است به لیدوکائین حساسیت پیدا کنید و دچار خارش و یا مقداری سوزش شوید. پس از جراحی ممکن است محل جراحی عفونت کند.


لیپوماتیک نواحی مختلف

لیپوماتیک از روش های پیکرتراشی است که که میتوان بر روی نواحی مختلفی از بدن انجام داد و به کمک آن جربی های اضافی در نواحی مختلف بدن را استخراج کرد. در ادامه این مطلب میتواندی با لیپوماتیک این نقاط بیشتر آشنا شوید

لیپوماتیک شکم و پهلو

لیپوماتیک شکم و پهلو نواحی شکم و پهلو مقداری دیر تر با انجام ورزش و رژیم از بین می رود. این نواحی در ظاهر فرد و نمای کلی اندام ها بسیار تاثیر می گذارد.

داشتن شکمی لاغر و مناسب در نحوه لباس پوشیدن بسیار تاثیر می گذارد در صورتی که شما خواستار شکمی لاغر و زیبا باشید برای این امر می توانید لاغری موضعی لیپوماتیک شکم را انجام دهید.

لیپوماتیک شکم موجب می شود چربی های اضافی انباشته شده در این قسمت تخریب شوند و خارج شوند.

در انجام جراحی لیپوماتیک باید حجم چربی ها به اندازه مناسب بیرون اورده شود زیرا ممکن است در غیر این صورت فرد با عوارض لیپوماتیک مواجه شود.

برای انجام جراحی لیپوماتیک شکم، در ابتدا فرد به حالت ایستاده قرار می گیرد تا مشخص شود از چه مناطقی باید چربی ها خارج شوند سپس قسمت های مورد نظر بروی شکم با ماژیک مشخص می شود و جراح اقدامات لازم را در ان نواحی انجام می دهد.

معمولا بطور هم زمان با لیپوماتیک شکم لیپوماتیک پهلو در صورت نیاز انجام می گیرد زیرا موجب می شود چربی های انباشته شده در این منطقه به طور کل از بین برود و زیبایی اندام در این قسمت ایجاد شود

 

لیپوماتیک ران ها

لیپوماتیک ران پا در بسیاری از افراد در ناحیه ران پا چربی های اضافی و انباشته شده مشاهده می شود که در زیبایی اندام ان ها بسیار تاثیر گذار می باشد که در این صورت برای از بین بردن چربی های این ناحیه لیپوماتیک ران پا مطرح می شود.

برای انجام این کار در ابتدا باید فرد به حالت ایستاده قرار گیرد تا نواحی مورد نظر برای انجام جرمشخص شود.

 

لیپوماتیک بازو ها

لیپوماتیک بازوها شامل مکیدن رسوبات چربی موضعی و بازیابی یک منحنی هماهنگ است. این روش زیبایی برای زنان و مردانی که چربی اضافی موضعی روی بازو دارند در نظر گرفته شده است. لیپوماتیک بازوها روشی است که معمولا توسط جراحان پیکرتراشی انجام می شود.

این روش پیکرتراشی بازو تقریباً 1 ساعت طول می کشد و می توان آن را تحت بیهوشی موضعی یا عمومی انجام داد. لیپوماتیک بازوها شامل مکیدن رسوبات چربی به لطف کانول های ظریفی است که از طریق برش های ظریف در سطح چین آرنج و زیر بغل وارد می شود. اندازه برش ها چند میلی متر است و با یک بخیه بسته می شوند. آنها اسکار قابل توجهی از خود به جای نمی گذارند.

اگر پوست اضافی بیش از حد بزرگ باشد، می توان لیفت بازو را نیز انجام داد.

لیپوماتیک غبغب

در تمامی نقاط بدن امکان تجمع چربی وجود دارد، که موجب برهم خوردن زیبایی اندام فرد می شود . تجمع چربی در ناحیه صورت موجب برهم خوردن جذابیت چهره فرد می شود. غبغب یکی از نواحی بدن می باشد که تجمع چربی در این ناحیه از صورت موجب می شود که از زیبایی چهره فرد کاسته شود . به راحتی می توان با استفاده از لیپوماتیک چربی های تجمع شده در غبغب و صورت را از بین برد، غبغب تجمع شده در زیر صورت و اطراف چانه گردن را کوتاه و صورت را چاق تر نشان می دهد . چربی های تجمع شده در صورت، اطراف چانه و زیر گردن را نمی توان با ورزش و رژیم مشخصی از بین برد، اما امروزه می توان در مدت زمان کوتاهی با استفاده از لیپوماتیک کامل چربی ها را از نواحی مورد نظر خارج کرد .

نحوه انجام لیپوماتیک غبغب: برای انجام لیپوماتیک غبغب در ابتدا بیمار تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد ، به منظور خارج کردن چربی های تجمع شده در ناحیه گونه برش لازم برای وارد شدن لوله کانولا در دهان زده می شود که برش بسیار ظریف و کوچکی می باشد و چربی ها از صورت با استفاده از این برش خارج می شود . برای خارج کردن چربی های انباشته شده در گردن و غبغب از طریق برش های ایجاد شده لوله کانولا وارد ناحیه مورد نظر می شود و چربی های تجمع شده در این ناحیه را تخریب می کند.


نمونه کار لیپوماتیک

. برای مشاهده بیشتر نمونه کارهای جراحی لیپوماتیک متوانید روی لینک کلیک کنید.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید