تزریق چربی به صورت در تهران

تزریق چربی به صورت در تهران- بهترین متخصص زیبایی در تهران

تزریق چربی به صورت در تهران یک روش محبوب در زمینه درمان های زیبایی است. از تزریق چربی، از جمله برای کانتور صورت و پرکردن چین و چروک، و همچنین در جراحی های زیبایی بدن استفاده می شود.


تزریق چربی به صورت در تهران، روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند وامروزه تقریبا بسیاری از روش هایی زیبایی صورت با تزریق چربی همراه است، تزریق چربی برای کانتور صورت بسیار استفاده می شود.

مزایای تزریق چربی به صورت | دکتر رقیه جلیلی

در این روش چربی‌های اضافی (در شکم، ران‌ها، کمر و غیره) استخراج شده و به مناطقی که مورد نظر است تزریق می‌شود. چانه، گونه ، حفره های زیر پوست و موارد دیگر.

علاوه بر حجم دهی، چربی حاوی سلول های بنیادی و فاکتورهای رشد است که کیفیت پوست را بهبود می بخشد و همچنین موجب کاهش لکه ها و چین و چروک های ناشی از آفتاب و روشن تر و جوان تر شدن پوست میشود.


چه اتفاقی برای چربی صورت به عنوان بخشی از روند پیری می افتد؟

افتادگی و کاهش چربی صورت مهمترین دلیل پیری چهره است. صورت نوزاد به صورت "توپ چربی" شروع به رشد میکند و با گذشت سالها چربی صورت کاهش می یابد و وضعیت خود را تغییر می دهد و به پایین می افتد، صورت یک مثلث متساوی الساقین نشسته روی راس خود را به  ذوزنقه تبدیل می کند.

مزایای تزریق چربی به صورت

ما تمایل داریم به چین و چروک ها بیش از حد تاکید کنیم، اما چین و چروک در اینجا یا آنجا مسئول صورت بالغ نیست و در رابطه با تغییر محل چربی و نازک شدن آن قابل چشم پوشی است.


کارکرد تزریق چربی به صورت چیست؟

ویدئو| مراحل تزریق چرب به صورت

تزریق چربی به صورت معمولاً به عنوان بخشی از لیفت صورت انجام می شود. چربی را می توان به منظور پرکردن قسمت هایی از صورت که چربی خود را از دست دادند که باعث افزایش چین و چروک و سن می شود، تزریق کرد و در نتیجه میزان چین و چروک ها را کاهش داد وپوست را به حالت سابق برگرداند.

همچنین چربی تزریق شده به صورت با عوامل رشد و تکثیر که در سلول های چربی تزریق شده و پلاکت های خون تزریقی وجود دارد، کیفیت پوست را بهبود می بخشد. سلول های بنیادی و یک سلول خوب نیز کیفیت پوست را بهبود می بخشد.

پوست با تزریق چربی کمتر به صورت قرمز مایل به درخشان می شود و می تواند به طور منظم و طبیعی جایگزین پرکننده ها شود و به مرور زمان درمان صورت را کاهش دهد زیرا بر خلاف اسید هیالورونیک در طول سال ها تحلیل نمی رود.

اگرچه تنها حدود نیمی از چربی تزریق شده در جای خود باقی می ماند، بقیه در گردش خون جذب و تجزیه می شود و از طریق کبد یا از طریق ادرار/مدفوع دفع می شود، اما نیمی دیگر که جذب می شود مادام العمر باقی می ماند.

همچنین تزریق چربی به صورت در خانم های جوانی که می خواهند صورت خود را فرم دهی کنند نیز انجام می شود.


تزریق چربی صورت برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق چربی معمولاً برای افرادی که می‌خواهند حجم یا شکل بخش‌های خاصی از بدن خود را تغییر دهند، مانند گونه‌ها، زاویه فک و ... مناسب است. افرادی که تازه از حجم چربی در بدن خود کاسته‌اند و مایل به افزایش حجم یا تقویت شکل این مناطق هستند نیز ممکن است به این روش روی آورند. البته همیشه بهتر است با یک پزشک مشورت کنید تا اوضاع شخصی شما را بررسی کند و نظر خود را بدهد.

با این روش همچنین می‌توان ظاهر کلی صورت را با تزریق چربی به کل صورت با هایلایت روی گونه‌ها جوان‌سازی کرد، شقیقه‌ها که جلوه‌ای لیفت می‌دهند، از چهره خسته‌تر به چهره‌ای جوان‌تر و مثلثی معکوس‌تر بهبود می‌یابد.


در حال بروزرسانی...

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید