جراحی زیبایی در تهران: دلیل تفاوت نتایج جراحی ها بین افراد مختلف

نتایج جراحی زیبایی در تهران چقدر بین بیماران متفاوت است؟

بعصی افراد هنگام مراجعه به کلینیک جراحی زیبایی در تهران با در دست داشتن تصویری از فرد دیگر انتظار دارند که نتیجه عمل او عیناً همانند آن شخص شود؛ ولی آیا این انتظار بجایی است؟ و چقدر این شباهت در نتیجه قابل تضمین است؟


نتایج جراحی زیبایی در تهران ممکن است متفاوت باشد

می‌توانید عکس‌های قبل و بعد از نمونه جراحی های پزشک خود را مشاهده کنید تا یک ایده کلی ازتجربیات سایر مراجعه کنندگان  به دست آورید.

حتی اگر بدنی مشابه با شخصی داشته باشید، اما تضمینی نیست که نتایج مشابهی خواهید داشت.  به این دلیل که شما یک فرد هستید و عوامل زیادی بر نتایج شما تأثیر می گذارد.

بنابراین باید به خاطر داشته باشید که هر بیمار فردی منحصر به فرد است و هر جراحی جنبه های منحصر به فردی دارد.

بنابراین هیچ کدام از روش های  جراحی زیبایی در تهران یا درمان جوانسازی بین دو نفر دقیقاً نتایج یکسانی را دریافت نمی کند. حتی اگر دو نفر دو قلوی همسان باشند و حتی اگر این روش ها توسط  یک جراح زیبایی انجام شود.

توضیحات خانم دکتر رقیه جلیلی درباره علت تفاوت نتیجه جراحی زیبایی 

 

قبل از انجام یک روش جراحی یا درمان جوانسازی پوست، مطمئن شوید که می دانید نتایج شما به طور قابل توجهی با نتایج دیگران متفاوت است. 

درک این موضوع بسیار مهم است. حتی اگر احساس می کنید که در تصاویر قبل از بیمار دیگر شبیه به نظر می رسید، نتایج شما احتمالاً به طور قابل توجهی متفاوت خواهد بود. زیرا شما فردی منحصر به فرد هستید.

هر فردی نه تنها فرم بدنی کاملا منحصر به فرد دارد، بلکه به طور منحصر به فرد از ظرفیت های ترمیم بدن و زخم ها گرفته تا فرآیندهای بهبودی با دیگری متفاوت است. برخی ازاین موارد حتی در بیماران بسیار سالمی که به اندازه کافی استراحت می کنند و همه کارهای درست را قبل و بعد از عمل انجام می دهند، غیرقابل پیش بینی هستند.


در حال بروزرسانی...

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید