با انواع جراحی زیبایی اندام بیشتر آشنا شوید

آشنایی با انواع جراحی زیبایی اندام و معرفی انواع آنها

اندام نقش مهم و اساسی در زیبایی و جذابیت ظاهری افراد دارد، این نقش امروزه موجب شده که افراد تمایل زیادی به جراحی زیبایی اندام داشته باشند. جراحی زیبایی اندام که بیشتر در خدمت خانم ها بوده است اما در چند سال اخیر جراحی زیبایی اندام های مختلف دربین آقایان رشد قابل ملاحضه ی داشته است. جراحی زیبایی اندام به چند دسته تقسیم می شود: جراحی سینه جراحی بازو جراحی باسن جراحی ران،زانو و ساق پا



چرا زیبایی اندام مهم است ؟

اندام نقش مهم و اساسی در زیبایی و جذابیت ظاهری افراد دارد، این نقش امروزه موجب شده که افراد تمایل زیادی به جراحی زیبایی اندام داشته باشند. جراحی زیبایی اندام که بیشتر در خدمت خانم ها بوده است اما در چند سال اخیر جراحی زیبایی اندام های مختلف دربین آقایان رشد قابل ملاحضه ی داشته است. جراحی زیبایی اندام به چند دسته تقسیم می شود: جراحی سینه جراحی بازو جراحی باسن جراحی ران،زانو و ساق پا


 چه کسانی کاندیدای جراحی زیبایی هستند؟

 

جراحی سینه

جراحی زیبایی سینه و پستان یکی از جذابترین جراحی های زیبایی اندام برای خانم ها می باشد گرچه برای آقایانی که از سینه بزرگ و افتاده رنج می برند جراحی ژینکوماستی مناسب و عالی می باشد.

نکته مهم جراحی زیبایی سینه

برای خانم ها جراحی سینه می تواند برای دستیابی به موارد زیر باشد: بزرگ کردن سینه کوچک کردن سینه بالا کشیدن سینه بازسازی سینه تمامی جراحی های زیبایی اندام در طول چند ساعت انجام می گیرد و روش های مختلفی برای جراحی زیبایی اندام وجود دارد اعم از تزریق چربی،پروتز و … که می تواند سینه را گرد در اندازه دلخواه و سفت کند.

کوچک کردن سینه در زنان به چه دلایلی انجام میشود؟ سینه بیش از حد بزرگ برای خانم ها درد سر های از جمله : درد کمر گردن درد و انحراف در وضع نشستن در موارد حاد مشکل تنفسی از نظر پوشش خانم ها ناچار هستند لباس های گشاد به تن کنن تا بزرگی بیش از حد سینه شان کمتر به چشم آید


در کوچک کردن سینه جراح قبل از جراحی با قلم نشانه گذاری می کند و شما می توانید اندازه سینه خود را بعد از عمل ترسیم کنید.تمامی توضیحات درباره انواع جراحی کوچک کردن سینه،عوارض،هزینه و روش جراحی در سایت به طور کامل توضیح داده شده است.

بزرگ کردن سینه برای زیبایی زنان بزرگ کردن سینه یک نوع جراحی زیبایی اندام است که به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و حس زنانگی را در بین خانم ها تقویت می کند.

این جراحی میتواند با پروتز یا تزریق چربی و یا تزریق ژل انجام گیرد که در سایت تمامی این روش ها را با توضیحات کامل در اختیار شما عزیزان گذاشته ایم.

⌊ لیفت سینه ⌋ بالا کشیدن سینه که سینه را سفت و گرد نشان می دهد درظاهر افراد نقش بسزایی دارد و اعتماد به نفس و زیبایی خاصی به خانم ها می دهد این عمل ها گاهی به تنهایی و گاهی به صورت دو جراحی انجام می گیرد.


جراحی باسن

  جراحی باسن برای بزرگ کردن باسن برای بسیاری از خانم ها که از باسن کوچک و صاف رنج می برند چاره ساز بوده است و مشکل آن ها را به طور قابل ملاحضه ی حل می کند

جراحی زیبایی باشن در تهران

 روش های جراحی بزرگ کردن باسن

  • تزریق چربی:

روش جراحی تزریق چربی به باسن شما را به فرم دلخواه باسن خود می رساند و این فرم به قدری برای شما رضایت بخش است که عمر دو ساله و کوتاه آن را فراموش می کنید به دلیل نشست و برخاست زیاد این قسمت بدن 55%تا65% چربی تزریق شده جذب بدن می شود.

  • استفاده از پروتز باسن:

پروتز باسن که به افزایش زیبایی و برجسته سازی باسن منجر می شود نکاتی قابل اهمیت دارد

 

بازوها

بسیاری از افراد به دلیل تغییر وزن شدید یا دلایل گوناگونی بازوهای شل و افتاده ی دارند که این رنج و عدم رضایت برای افراد ایجاد می کند این عارضه با جراحی قابل درمان می باشد نکته مهم قبل از جراحی بازو و یا براکیوپلاستی معیار چاقی (Bmi )بیمار گرفته شود و طبق معیار نوع جراحی مشخص گردد‌.


جراحی شکم (ابدومینوپلاستی)

جراحی ابدومینوپلاستی برای به دست آوردن شکمی لاغرتر، صاف تر و سفت تر می باشد و جراحی زیبایی اندام میتواند بسیار به شما کمک کند . در این روش شلی و افتادگی شکم از بین می رود این روش برای جوان سازی شکم مناسب و بر سه فاکتور پوست، توده چربی و عضلات تاثیر مستقیمی دارد که می تواند تغییرات ناپسند و نامطلوب را گه به مرور زمان ایجاد شده به یکباره حل کند هنگامی که پوست اضافی حذف گردد توده چربی اضافه ی که به پوست چسبیده شده نیز حذف می شود.


لیپوماتیک

روش لیپوماتیک نسبت به روش لیپوساکشن و لیپولیزر جدید تر می باشد از طریق لیپوماتیک بافت چربی تخریب نمی شود بلکه به صورت ساکشن از بدن خارج می شود در این روش بی حسی موضعی کفایت می کند وبیمار درد ندارد و بعد از جراحی لیپوماتیک نیازی به بستری شدن ندارید و بلافاصله می توانید مرخص شوید

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید