تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن | هزینه تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن نوعی جراحی زیبایی است که برای افزایش حجم و فرم دادن به باسن استفاده می شود و باعث لیفت باسن (باسن برزیلی) و رفع افتادگی آن نیز می‌شود. این عمل نسبت به دیگر اعضای بدن مانند تزریق چربی به صورت نیاز به مقدار چربی بیشتری دارد، بنابراین باید ناحیه ای برای برداشت چربی انتخاب شود که ذخیره لازم را داشته باشد. برخی از جراحان، 30 درصد بیش از حد لازم چربی در باسن تزریق می کنند. انجام این کار با هدف جبران چربی هایی است که ممکن است توسط بدن جذب شود. برای تزریق چربی به باسن از چربی‌های اضافی بدن خود مراجعه کننده استفاده می شود.پیشنهاد می شود اگر قصد انجام این عمل را دارید این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.



تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن نوعی جراحی زیبایی است که برای افزایش حجم و فرم دادن به باسن استفاده می شود و باعث لیفت باسن (باسن برزیلی) و رفع افتادگی آن نیز می‌شود.

این عمل نسبت به دیگر اعضای بدن مانند تزریق چربی به صورت نیاز به مقدار چربی بیشتری دارد، بنابراین باید ناحیه ای برای برداشت چربی انتخاب شود که ذخیره لازم را داشته باشد.

تزریق چربی به باسن در تهران

برخی از جراحان، 30 درصد بیش از حد لازم چربی در باسن تزریق می کنند. انجام این کار با هدف جبران چربی هایی است که ممکن است توسط بدن جذب شود. برای تزریق چربی به باسن از چربی‌های اضافی بدن خود مراجعه کننده استفاده می شود.پیشنهاد می شود اگر قصد انجام این عمل را دارید این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.


تزریق چربی به باسن چیست؟

تزریق چربی باسن، یک عمل زیبایی بوده که برای بالا کشیدن و فرم دادن به باسن به کار می رود. برای انجام این جراحی از چربی‌های قسمت شکم و پهلوها استفاده می شود و اندام بیمار باید چربی لازم را برای انجام این جراحی داشته باشد.

تزریق چربی به باسن علاوه بر فرم دهی، باعث حجیم شدن باسن نیز می شود. تزریق چربی یک روش طبیعی بوده و عوارض جانبی به دنبال ندارد. چربی های تزریق شده با بدن فرد سازگاری دارند و به همین دلیل ماندگاری این عمل بالاتر از روش های دیگر است.

تزریق چربی به باسن در تهران


کاندید مناسب برای تزریق چربی به باسن افرادی هستند که شرایط زیر را داشته باشند.

  • افرادی که سلامت جسمی آنها توسط جراح تایید شود .
  • افرادی که در بدنشان چربی مورد نیاز وجود داشته باشد.
  • افرادی که پس از عمل تغییر وزن زیادی نداشته و وزن آن ها در یک محدوده مشخص، ثابت بماند.
  • کسانی که دخانیات یا الکل مصرف نمی کنند.
  • افرادی که دارای باسن کم حجمی هستند. افرادی که سن آنها بین 25 تا 60 سال است.
  • کسانی که پوستشان قابلیت ارتجاعی مناسب را برای این عمل داشته بااشد.

روش انجام تزریق چربی به باسن

روش انجام تزریق چربی به باسن مانند دیگر عمل های تزریقی است. قبل از انجام این عمل، داروی بی حسی به باسن تزریق می شود.

پس از اثرگذاری دارو، برش هایی در بدن به منظور عبور کانولا ایجاد می شود. روش های زیادی برای برداشت چربی وجود دارد، اما باید روشی انتخاب شود که چربی ها را به صورت سالم خارج کند.

بعد از تزریق چربی از نشستن طولانی مدت روی باسن خودداری کنید

معمولا برای خارج کردن چربی از بدن از روش های مختلف لیپوساکشن خصوصا لیپوماتیک استفاده می شود. پس از ایجاد برش و قرارگیری کانولا در زیر پوست، چربی ها با استفاده از دستگاه مکش بیرون کشیده شده و مقدار خالص چربی جدا می گردد.

در صورتی که چربی ها خالص نباشد، ماندگاری تزریق چربی به باسن کمتر می شود. روند خالص سازی باید خیلی سریع انجام شود.

در مرحله بعد با استفاده از سرنگ‌های مخصوص، چربی به قسمت باسن تزریق می‌شود. این کار باید با دقت کافی انجام شود تا باسن تقارن داشته و سطح آن کاملا هموار و یک دست باشد.

برای انجام عمل تزریق چربی به باسن به 2 تا 4 ساعت زمان نیاز است. انجام این عمل با مقداری تورم همراه است. پس از گذشت چند ماه، 20 الی 30 درصد چربی ها جذب بدن می‌شوند.

  • جهت مشاوره رایگان با دکتر رقیه جلیلی با شماره زیر تماس بگیرید

    ☎  021 880 32 254 
    ☎  0939 73 77 913 

    آدرس : تهران خیابان قائم مقام، روبروی بیمارستان تهران کلینیک، پلاک 147، ساختمان پارسیان، طبقه چهارم


تفاوت تزریق چربی به باسن با دیگر روشهای مشابه

در عمل پروتز باسن احتمال پاره شدن و جابجایی پروتز ها وجود دارد، در صورتی که این خطر برای تزریق چربی وجود ندارد. این عمل طبیعی بوده و هیچ گونه عوارض جبران‌ ناپذیری به همراه ندارد.

نتایج به دست آمده در این روش طبیعی تر از روش های دیگر به نظر می‌ رسد. بیمار چند ساعت پس از عمل مرخص شده و نیازی به بستری شدن ندارد.

درد تزریق چربی به باسن بسیار کمتر از روش‌های دیگر است. نسبت به روش های دیگر، غیر تهاجمی به حساب می آید. پس از انجام عمل امکان بروز عفونت بسیار پایین است.

دوره نقاهت تزریق چربی به باسن کمتر از سایر روش ها است. مزایای تزریق چربی به باسن عوارض تزریق چربی به باسن نسبت به سایر روش ها کمتر است.

تزریق چربی به نوعی عمل غیر تهاجمی محسوب می شود. نتیجه حاصل از این جراحی طبیعی تر از دیگر روش ها است . انجام این عمل به همراه داروی بی حسی صورت می گیرد، بنابراین نه دردی حس شده و نه عوارض ناشی از بیهوشی به وجود می‌آید.

پس از چند ماه جای برش ها کم رنگ و مخفی می شود. نتیجه این عمل در اکثر موارد دائمی است. دوره نقاهت تزریق چربی به باسن کوتاه ‌تر از روش‌هایی دیگراست.

عوارض تزریق چربی به باسن یکی از عوارض تزریق چربی به باسن، تورم است و درصد بالایی از این تورم تا دو هفته پس از عمل از برطرف می‌ شود.

در برخی از موارد ممکن است عفونت ایجاد شود که شدت زیادی نداشته و با آنتی ‌بیوتیک قابل رفع است. احتمال خونریزی وجود دارد. احتمال آمبولی به میزان ناچیز وجود دارد.

در برخی از موارد ممکن است نیاز به تزریق مجدد باشد. ممکن است بدن برخی افراد نسبت به داروی بی حسی واکنش نشان دهد. در مواردی ممکن است به دلیل بالا بودن جذب چربی، بیمار دچار نکروز چربی شود. بیمار تا چند روز در ناحیه باسن احساس درد و کبودی دارد


مراقبت های بعد از تزریق چربی به باسن

برای تسکین و جلوگیری از درد می توان از مسکن های معمولی استفاده کرد. بیمار حتما به مدت دو روز به طور مطلق استراحت کند و پس از آن می تواند به کارهای معمول خود بپردازد. یک هفته پس از عمل می تواند فعالیت روزانه خود را انجام دهد.

تا 15 روز نباید زیاد بر روی باسن نشست، چرا که باعث فشار اضافی بر محل جراحی می شود. انجام فعالیت های ورزشی را باید دو ماه به تعویق انداخت.

یک هفته بعد از عمل تزریق چربی، ویزیت مجدد جراح انجام می شود. بیمار باید داروهای خود را طبق دستور پزشک و به طور منظم مصرف کند.

نباید فشار و ضربه ناگهانی به باسن وارد شود. باید بلافاصله بعد از عمل، گن مخصوص باسن استفاده شده و حداقل به مدت 6 هفته استفاده شود. بیمار باید بیشتر بر روی پهلو و شکم بخوابد. مصرف مایعات و سبزیجات به بهبود سریع تر کمک می کند


مدت ماندگاری تزریق چربی به باسن

ماندگاری عمل تزریق چربی به باسن طولانی مدت است. از هنگامی که چربی خارج شده و عمل خالص سازی روی آن انجام می شود، ممکن است به سلول های چربی آسیب وارد شده و این موضوع باعث می‌شود درصدی از چربی ها با گذشت زمان جذب شوند.

جذب چربی ها معمولاً تا 6 ماه ادامه دارد، در صورتی که 30 درصد بیش از حد لازم چربی تزریق شود، می‌توان پس از این مدت به فرم مورد نظر رسید. در صورتی که بیمار تغییر وزن شدید و پشت سر هم نداشته باشد، می توان گفت چربی های تزریق شده حداقل 20 سال عمر می کند.

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید