بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران | بهترین دکتر لیپوماتیک تهران

جمله تکراری و آزاردهنده "چاق شدن آسونه لاغر شدن سخته مراقب باش بیشتر چاق نشی" علاوه‌بر اینکه سوهان روح همه ما آدم‌های چاق است، یک تلنگر هم برای لاغر شدن به حساب می‌آید. اما چطور باید لاغر شد؟ برای پاسخ به این سوال دو روش به ذهن همه می‌رسد "ورزش و رژیم"؛ که هر دوی این دو روش هم خیلی سخت است و هم خیلی زمان‌بر، اما راه حل ساده‌تری هم برای لاغر شدن وجود دارد؟


از نظر دکتر رقیه جلیلی بهترین جراح لیپوماتیک در تهران،  جراحی لیپوماتیک، یک روش خیلی سریع بوده که نیاز به سختی کشیدن ندارد و در مدت زمان خیلی کوتاهی می‌توان نتیجه آن که لاغری و خوش‌فرم شدن است را مشاهده کرد.

وقتی اسم عمل جراحی می‌آید، همه ما به درد، خون‌ریزی و بستری شدن فکر می‌کنیم؛ ولی جالب است بدانید که جراحی زیبایی لیپوماتیک بدون هیچ درد، خون‌ریزی و بستری شدن انجام می‌شود؛ اما چطور؟ 

اگر دوست دارید به پاسخ این سوال برسید، همه چیز را درباره لیپوماتیک بدانید و مهم‌تر از همه با بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران آشنا شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید!


لیپوماتیک چیست؟

 

جراحی لیپوماتیک چیست؟

 

لیپوماتیک که به پیکرتراشی هم معروف است، یکی از عمل‌های جراحی زیبایی غیرتهاجمی به حساب می‌آید. منظور از عمل جراحی غیرتهاجمی، این است که برای عمل لیپوماتیک نیازی به بیهوشی نیست و کاملا بدون درد و خون‌ریزی؛ تنها با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

به زبان خیلی ساده آن دسته از دوستانی که تمایل دارند بدون انجام ورزش‌های خیلی سخت و رژیم‌های غذایی طاقت‌فرسا، در مدت زمان کوتاه اندام زیبایی داشته باشند به عمل لیپوماتیک رو می‌آورند.

در لیپوماتیک یا پیکرتراشی، چربی‌های هر قسمت از بدن که بخواهید از غبغب گرفته تا بازو، سینه، شکم، پهلو و ران، بدون بیهوشی، درد و خون‌ریزی از قسمت مورد نظر خارج می‌شوند؛ حتی در این عمل زیبایی امکان اینکه چربی‌های یک قسمت از بدن برداشته شده و به قسمت دیگری اضافه شود نیز وجود دارد.

فیلم لیپوماتیک شکم | رقیه جلیلی بهترین دکتر لیپوماتیک تهران

برای مثال اگر شما شکمی بزرگ اما در عین حال باسنی کوچک داشته باشید، پزشک متخصص با استفاده از لیپوماتیک، چربی‌های ناحیه شکم را خارج کرده و به باسن شما تزریق می‌کند؛ اینگونه می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید، به گونه‌ای که هم شکم کوچکی داشته باشید و هم باسنی بزرگ و خوش‌فرم.

حالا که با لیپوماتیک آشنا شدید، مطمئنا این سوال ذهن شما را مشغول کرده است که طرز کار این عمل جراحی چگونه است که چربی‌های قسمت‌های مختلف بدن را خارج می‌کند؛ حتی امکان اضافه کردن آن‌ها به قسمت دیگری از بدن را مهیا می‌سازد؟.

درواقع در عمل لیپوماتیک، برای خارج کردن چربی‌های قسمت مورد نظر مانند شکم، سوراخ کوچکی بر روی این ناحیه توسط دکتر متخصص ایجاد می‌شود؛ سپس دکتر لوله دستگاهی به نام کانولا را وارد سوراخ ایجاد شده می‌کند و از طریق این لوله چربی‌های شکم را خارج می‌کند.

این چربی‌ها در محفظه دستگاه کانولا جمع می‌شوند و همانطور که گفتیم درصورت نیاز به قسمت‌های دیگر بدن که برای خوش‌فرم دیده شدن نیاز به چربی دارند، انتقال داده می‌شوند.

با انواع لیپوماتیک آشنا شوید

 

انواع جراحی لیپوماتیک

بیشتر بخوانید:

منظور از انواع لیپوماتیک، پیکرتراشی قسمت‌های مختلف بدن می‌باشد؛ از این‌رو می‌توان گفت که لیپوماتیک دارای پنج مدل است که شامل موارد زیر می‌باشند:

  • لیپوماتیک غبغب یا زیر گلو
  • لیپوماتیک بازو
  • لیپوماتیک شکم
  • لیپوماتیک پهلو
  • لیپوماتیک ران

در ادامه شما را با لیپوماتیک هر یک از موارد بالا که به آن‌ها اشاره کردیم، آشنا خواهیم کرد.

 

لیپوماتیک غبغب

 

افزایش و کاهش وزن، ژنتیک، پایین گرفتن دائم سر، مصرف دخانیات و ... همه از مواردی هستند که در شل شدن پوست زیر گلو و ایجاد شدن غبغب دست دارند؛ اگر شما هم به هر یک از این دلایل دچار غبغب شده‌اید و دنبال راهی برای رفع آن می‌گردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم خودتان را به دست بهترین جراح لیپوماتیک در تهران بسپارید؛ تا با لیپوماتیک یا همان پیکرتراشی این مشکل را برای شما برطرف کند.

نحوه عمل جراحی لیپوماتیک غبغب به این شکل است که پزشک با ایجاد یک سوراخ بر روی غبغب و وارد کردن لوله دستگاه کانولا به داخل آن و ایجاد امواج فراصوت، به بافت چربی زیر گلو ضربه وارد کرده و آن‌ها را به صورت فیزیکی از بین می‌برد.

 

 

لیپوماتیک بازو

 

خیلی از خانم‌ها و آقایان از اینکه بازوهای بزرگی دارند که با افزایش سن، پوست آن‌ها نیز شل و افتاده می‌شود، رنج می‌برند و با کاهش اعتماد به نفس مواجه می‌شوند.

چاقی بازو به سه دلیل ایجاد می‌شود که شامل: سبک زندگی ناسالم، عدم تحرک کافی و همچنین رژیم غذایی نامناسب می‌باشد. از طرفی لاغر کردن بازو با ورزش، کار خیلی سخت و زمان‌بری است؛ به همین دلیل مراجعه به بهترین دکتر های لیپوماتیک چاره کار است.

روند عمل لیپوماتیک بازو به این شکل است که پزشک متخصص برش‌های لازم را بر روی بازوی فرد مراجعه‌کننده ایجاد می‌کند. سپس از دستگاه لیپوماتیک برای برداشتن چربی‌های اضافه بازو استفاده کرده و درنهایت پوست اضافه را نیز برمی‌دارد و سعی می‌کند برش‌ها را دقیقا ببندد که احتمال ماندن جای زخم را به حداقل برساند.

بهترین دکترای لیپوماتیک تهران برای پیکرتراشی بازو به این شکل عمل می‌کنند که برش‌ها را به نوعی بر روی بازو ایجاد می‌کنند که در حفره‌ها یا داخل بازو پنهان شود؛ تا اگر 1 درصد هم جای زخم بر روی پوست ماند، به هیچ‌وجه مشخص نباشد.

از طرفی بخیه‌ها را در زیر پوست قرار می‌دهند که خود به خود جذب شده و نیازی به مراجعه مجدد بیمار برای کشیدن بخیه‌ها نباشد.

 

لیپوماتیک شکم و پهلو

 

خوردن غذاها و نوشیدنی‌های شیرین، مصرف مشروبات الکی، سبک زندگی ناسالم و عدم تحرک، ورزش نکردن، یائسگی، رژیم غذایی کم پروتئین و کم فیبر، ژنتیک، خواب ناکافی و ... همه از مهم‌ترین دلایلی هستند که موجب می‌شوند شکم بزرگی داشته باشید و نتوانید از شر آن خلاص شوید.

برای اینکه شکم خود را کوچک کنید و از شر چربی‌های آن خلاص شوید یا باید تن به حرکات ورزشی سخت و نفس‌گیر بدهید یا یک رژیم غذایی طاقت‌فرسا را تحمل کنید؛ که البته هر یک از این دو راه، زمان زیادی هم می‌برند.

اما یک راه آسان‌تر هم وجود دارد که در زمان خیلی کوتاهی شما را از چربی‌های زیاد شکم نجات می‌دهد؛ مطمئنا می‌پرسید چه راهی؟ پاسخ عمل جراحی لیپوماتیک شکم است.

نحوه عمل لیپوماتیک شکم مانند لیپوماتیک دیگر قسمت‌های بدن که تاکنون به آن‌ها اشاره کردیم می‌باشد. به گونه‌ای که پزشک متخصص دو یا چند سوراخ 2 تا 5 میلی‌متری را بر روی شکم فرد مراجعه‌کننده ایجاد کرده و از طریق آن‌ها لوله دستگاه کانولا را به داخل شکم وارد کرده و با ایجاد ضربه امواج فراصوت به سلول‌های چربی باعث از بین رفتن و تخلیه شدن آن‌ها می‌شود.

بهترین پزشکان لیپوماتیک تهران، عمل لیپوماتیک شکم را به همراه عمل زیبایی دیگری انجام می‌دهند. به گونه‌ای که چربی‌های شکم را برداشته و از آن‌ها برای بزرگ و خوش‌فرم کردن دیگر قسمت‌های بدن مانند سینه‌ها و باسن استفاده می‌کنند. درواقع با یک تیر چندین و چند نشان می‌زنند.

 

 

لیپوماتیک پهلو

 

اگر شما هم پهلوهای بزرگ و افتاده‌ای دارید مطمئنا یا تغییرات هورمونی در بدن شما رخ داده است یا دچار افزایش سن، افزایش وزن، کم تحرکی و کمبود خواب شده‌اید؛ یا اینکه بیماری‌هایی مانند کم کاری تیروئید و ... که هنوز متوجه آن‌ها نشده‌اید گریبان شما را گرفته‌اند.

پهلوهای بزرگ و افتاده به اندازه داشتن شکم بزرگ، بازوهای شل شده و غبغب عذاب‌آور است؛ به همین دلیل باید به دنبال بهترین جراح لیپوماتیک در تهران باشید تا با پهلوهای بد فرم خود خداحافظی کنید.

روند لیپوماتیک پهلو نیز به این شکل است که با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته که یکی از آن‌ها دستگاه کانولا است، سلول‌های چربی‌ اضافه پهلو شکسته شده و از بدن خارج می‌شوند؛ این کار باعث می‌شود بدن شما فرم ساعت شنی را به خود بگیرد و فوق‌العاده خوش‌فرم دیده شود.

بیشتر بخوانید:

 

لیپوماتیک ران

 

تغییرات هورمونی که در خانم‌ها به دلیل بارداری، یائسگی و ... رخ می‌دهد، رژیم غذایی ناسالم، کم تحرکی و ورزش نکردن و ... از مهم‌ترین دلایلی هستند که باعث به وجود آمدن ران‌های بزرگ در خانم‌ها می‌شوند.

از آن‌جایی که داشتن پاهایی زیبا که نه خیلی لاغر و نه خیلی چاق باشند در زیبایی اندام خانم‌ها و آقایان تاثیر ویژه‌ای دارند، بهترین و سریع‌ترین راهی که می‌توان از طریق آن با تجمع بیش از اندازه چربی‌ها در قسمت ران خداحافظی کرد، لیپوماتیک یا پیکرتراشی ران است؛ که باید توسط بهترین دکتر لیپوماتیک صورت بگیرد.

با لیپوماتیک می‌توان چربی‌های ران یا هر قسمت دیگر بدن را به صورت موضعی، بدون بیهوشی، درد و خون‌ریزی از بدن خارج کرد و در صورت لزوم به قسمت دیگری اضافه کرد.

پزشک متخصص، چربی‌های قسمت ران را با ایجاد یک سوراخ کوچک بر روی هر کدام از ران‌ها با دستگاه مورد نظر بیرون می‌کشد که فاقد هر گونه گرما و تشعشع می‌باشد؛ درصورت لزوم نیز چربی‌های خارج کرده را به سینه یا باسن فرد مراجعه‌کننده انتقال می‌دهد.

 

برای مشاهده ویدیوی مرتبط با این مقاله میتوانید روی فیلم زیر کلیک کنید

 


تفاوت لیپوماتیک با لیپوساکشن چیست؟

 

تفاوت جراحی لیپوماتیک با جراحی لیپوساکشن چیست؟

 

  • لیپوساکشن یک عمل جراحی غیر سرپایی است و فرد در این عمل کاملا بیهوش می‌شود؛ درصورتی که لیپوماتیک یک عمل سرپایی است که بدون بیهوشی و تنها از طریق بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.
  • عمل لیپوماتیک نسبت به لیپوساکشن پیشرفته‌تر است.
  • در لیپوساکشن سلول‌های چربی از طریق وارد کردن حرارت از بین می‌روند که این کار منجر به سوختگی در اطراف ناحیه مورد نظر می‌شود؛ درحالیکه در لیپوماتیک سلول‌های چربی با لرزش، دچار شکستگی شده و از بدن خارج می‌شوند و هیچ مشکلی برای پوست بدن به وجود نمی‌آید.
  • هزینه لیپوماتیک از لیپوساکشن بیشتر است.
  • مدت زمان عمل لیپوماتیک از لیپوساکشن کمتر است.
  • دردی که بیمار بعد از عمل لیپوساکشن متحمل می‌شود نسبت به دردی که بعد از عمل لیپوماتیک متحمل می‌شود بیشتر است.
  • اغلب از لیپوساکشن برای اندام‌های کوچک مانند غبغب استفاده می‌شود اما از لیپوماتیک برای اندام‌هایی مانند ران، شکم و پهلو استفاده می‌شود.

 


عمل لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب است؟

 

عمل لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب است؟

 

  • افرادی که به بیماری‌های سخت مانند بیماری‌های قلبی و عروقی مبتلا نباشند.
  • افرادی که سن آن‌ها بالای 30 سال باشد.
  • افرادی که دچار اضافه وزن باشند.
  • افرادی که مشروبات الکی، دخانیات و مواد مخدر مصرف نمی‌کنند.
  • افرادی که شاخص توده بدنی آن‌ها کمتر از 30 باشد.

مزایای جراحی لیپوماتیک چیست؟

 

مزایای جراحی لیپوماتیک

 

  • برای جراحی لیپوماتیک به بیهوشی کامل نیازی نیست و تنها با بی‌حسی موضعی عمل انجام می‌شود.
  • عمل لیپوماتیک که توسط بهترین جراح لیپوماتیک در تهران انجام شود، بدون درد و خون‌ریزی می‌باشد.
  • لیپوماتیک، یک عمل جراحی زیبایی غیر تهاجمی به حساب می‌آید که از بین رفتن چربی‌ها یا تخلیه چربی‌ها از قسمتی و اضافه کردن آن به قسمتی دیگر می‌انجامد.
  • در عمل لیپوماتیک هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌شود و احتمال ماندگاری جای زخم خیلی کم است.
  • بعد از جراحی لیپوماتیک نیازی به بستری شدن نیست و می‌توانید بلافاصله نتیجه خوش فرمی بدن خود را مشاهده کنید. 

جراحی لیپوماتیک چه عوارضی دارد؟

 

عوارض جراحی لیپوماتیک

 

  • احتمال افتادگی پوست
  • احتمال بازگشت چربی‌ها درصورت پرخوری مجدد، ورزش نکردن و عدم رعایت رژیم غذایی مناسب
  • آسیب به سیستم ایمنی بدن (این مورد درصورتی که پزشک شما متخصص نباشد و امواج زیادی را برای از بین بردن سلول‌های چربی ساطع کند رخ می‌دهد.)
  • جمع شدن مایع (این مسئله درصورتی که پزشک شما مهارت و توانایی کافی نداشته باشد رخ می‌دهد؛ به گونه‌ای که مایع در قسمت دیگری از بدن نفوذ کرده و جمع می‌شود.)

مراقبت‌های بعد از عمل جراحی لیپوماتیک

 

آشنایی با مراقبت های بعد از جراحی لیپوماتیک

 

  • بعد از عمل لیپوماتیک، نباید دوباره به دوران پرخوری، ورزش نکردن و رژیم غذایی نامناسب برگردید؛ بلکه باید یک رژیم غذایی مناسب را همراه با ورزش دنبال کنید.
  • حتما باید تا چند ساعت بعد از عمل لیپوماتیک، استراحت مطلق داشته باشید و توصیه‌های پزشک خود را جدی بگیرید.
  • درصورتی که بعد از عمل لیپوماتیک احساس درد داشتید باید با پزشک خود تماس بگیرید.
  • متناسب با مدتی که پزشک متخصص شما تعیین می‌کند باید از گن مخصوص لیپوماتیک استفاده کنید.
  • بهتر است تا چندین روز بعد از عمل جراحی لیپوماتیک از نشستن روی صندلی خودداری کنید و دراز بکشید.
  • تا مدتی که پزشک شما تعیین می‌کند از انجام دادن فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.
  • درصورتی که هنگام نشستن یا ایستادن بعد از عمل لیپوماتیک دچار سردرد، سرگیجه و حالت تهوع شدید، حتما دراز بکشید.
  • بعد از جراحی زیبایی لیپوماتیک از مایعات زیادی استفاده کنید.
  • از خوردن نمک و مواد غذایی که موجب یبوست می‌شوند، جدا خودداری کنید.
  • به توصیه پزشک خود و براساس زمانی که او تعیین می‌کند، استحمام کردن و ماساژ دادن محل جراحی شده برای خارج شدن خونابه را جدی بگیرید.
  • از مصرف مشروبات الکی و دخانیات تا زمانی که پزشک شما تعیین می‌کند خودداری کنید.
  • تا زمانی که محل جراحی شده کاملا خوب نشده است از رفتن به دریا، استخر، سونا، جکوزی و ... خودداری کنید.

معرفی بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

 

معرفی بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

 

حالا که همه چیز درمورد لیپوماتیک را فهمیدید، مطمئنا این سوال برایتان پیش می‌آید که بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران یا بهترین جراح لیپوماتیک در تهران  که می‌توانید به آن مراجعه کنید کیست؟

یکی از بهترین دکترهای لیپوماتیک در تهران، دکتر رقیه جلیلی، فوق تخصص جراحی زیبایی می‌باشد.

خانم دکتر جلیلی به عنوان بهترین دکتر خانم برای لیپوماتیک و بهترین دکتر لیپوماتیک ایران، نه تنها قبل از عمل جراحی به خوبی بدن شما را آنالیز کرده و مشاوره‌های لازم را به شما می‌دهد؛ با نهایت تخصص و دقتی که دارد از تمام مهارت و دانش خود در عمل لیپوماتیک شما استفاده می‌کند تا بهترین نتیجه را شاهد باشید.

شما می‌توانید برای گرفتن وقت مشاوره با خانم دکتر جلیلی، بهترین پزشک لیپوماتیک در تهران، از طریق شماره‌های 02188032254 و 09397377913 اقدام کنید.


پرتکرارترین سوالات درمورد لیپوماتیک

 

مهم ترین سوالات مرتبط با جراحی لیپوماتیک

 

  • امکان بازگشت چربی پس از عمل جراحی لیپوماتیک وجود دارد؟

درصورتی که پس از جراحی لیپوماتیک از یک رژیم غذایی نامناسب استفاده کنید و دوباره شروع به پرخوری کنید؛ در عین حال هم تحرکی نداشته باشید و ورزش نکنید، مطمئنا چربی‌هایی که با لیپوماتیک از بین رفته بودند، بازمی‌گردند.

 

  • آیا می‌توان پس از بارداری عمل لیپوماتیک را انجام داد؟

بله. خیلی از خانم‌ها که پس از بارداری دچار افزایش وزن شده و رفته و رفته اندام زیبای خود را از دست می‌دهند، به جراحی لیپوماتیک رو می‌آورند.

 

  • بهترین سن برای جراحی لیپوماتیک چه سنی است؟

همانطور که در این مطلب اشاره کردیم، بهترین سن برای عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک، بالای 30 سال است. 

 

  • آیا امکان انجام عمل جراحی دیگری همزمان با عمل جراحی لیپوماتیک وجود دارد؟

بله. درصورتی که بخواهید همزمان با عمل لیپوماتیک که سلول‌های چربی را از بخشی از بدن خود خارج کنید و همزمان به قسمت دیگری انتقال دهید، این امکان وجود دارد. برای مثال اگر شکم بزرگ اما باسن کوچکی دارید، پزشک متخصص می‌تواند در حین عمل لیپوماتیک، چربی‌های شکم را خارج کرده و به باسن شما انتقال دهد.

 

  • لیپوماتیک همان لیپوساکشن است یا با لیپوساکشن تفاوت دارد؟

خیر. خیلی از افراد فکر می‌کنند که لیپوساکشن همان لیپوماتیک است؛ درصورتی که این دو با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند که در همین مطلب به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

 

  • پس از جراحی لیپوماتیک چقدر طول می‌کشد تا نتایج لاغری را مشاهده کرد؟

شما می‌توانید پس از گذشت چند هفته از عمل لیپوماتیک که کبودی‌ها و تورم محل جراحی شده از بین رفت، به راحتی نتایج شگفت‌آور لاغری و خوش فرمی بدن خود را مشاهده کنید.

 

  • آیا لیپوماتیک درد دارد؟

فرد مراجعه کننده در حین عمل جراحی، هیچ دردی را احساس نمی‌کند؛ چراکه قبل از عمل، بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد. البته پس از گذشت 24 ساعت از عمل جراحی، آثار بی‌حسی از بین می‌رود و تا 4 روز بعد احتمال درد در محلی که جراحی صورت گرفته است وجود دارد؛ اما پس از گذشت این مدت زمان فرد دیگر دردی را احساس نمی‌کند.

 

  • آیا روش لیپوماتیک برای لاغری و خوش‌فرم شدن بدن، روشی ایمن و بی‌خطر است؟

از آن‌جایی که عمل لیپوماتیک، یک عمل سرپایی است که نیازی به بی‌هوشی ندارد و هیچ‌گونه درد و خونریزی با آن همراه نیست، یک روش ایمن برای لاغری و خلاص شدن از چربی‌های اضافه به حساب می‌آید.

از طرفی درصورتی که برای انجام لیپوماتیک به بهترین جراح لیپوماتیک در تهران مراجعه کنید، کاملا از اینکه جراحی ایمن و بی‌خطری را پشت سر خواهید گذاشت، اطمینان خاطر پیدا می‌کنید.

 

  • بهبود زخم بعد از عمل جراحی لیپوماتیک چقدر زمان می‌برد؟

متناسب با بدن فرد بیمار بین 5 تا 10 روز طول می‌کشد تا زخم‌های ناشی از جراحی لیپوماتیک بهبود پیدا کنند.

 

  • آیا باید بعد از عمل جراحی لیپوماتیک بستری شد؟

خیر. لیپوماتیک یک عمل جراحی سرپایی است که بدون بیهوشی و تنها با بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد و پس از آن نیازی به بستری شدن نیست.

 

  • تا چند وقت پس از عمل جراحی لیپوماتیک می‌توان ورزش کرد؟

شما باید تا چهار هفته پس از عمل جراحی لیپوماتیک از ورزش کردن خودداری کنید.

 

  • تورم ناشی از عمل جراحی لیپوماتیک تا چه زمانی از بین می‌رود؟

تورم ناشی از لیپوماتیک به طور کامل پس از چهار هفته بعد از انجام این عمل جراحی از بین خواهد رفت.

 

  • آیا جای زخم پس از لیپوماتیک بر روی بدن باقی می‌ماند؟

پاسخ این سوال در مراجعه شما به بهترین جراح لیپوماتیک در تهران بستگی دارد. چراکه یک جراح ماهر و متخصص، سوراخ‌های مورد نظر را به صورت بسیار کوچک در نواحی پنهان بدن شما ایجاد می‌کند که خیلی زود جای زخم آن‌ها از بین برود؛ و حتی اگر یک درصد هم جای زخم بر روی بدن شما باقی ماند مشخص نشود.

 

  • لیپوماتیک تحت پوشش بیمه درمانی قرار دارد؟

از آن‌جایی که عمل لیپوماتیک، یک جراحی زیبایی است و جراحی‌های زیبایی تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند؛ این عمل جراحی نیز تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد.

 

  • مدت زمان عمل لیپوماتیک چقدر است؟

مدت زمان عمل لیپوماتیک متناسب با تغییراتی که قرار است در بدن فرد صورت بگیرد بین 3 تا 7 ساعت متغیر است.

 

  • تا چند وقت پس از عمل جراحی لیپوماتیک، باید گن پوشید؟

در این مورد متناسب با جراحی که بر روی بدن شما صورت گرفته است باید به توصیه پزشک متخصص خود توجه کنید. منتهی در اکثر موارد باید تا 2 الی 3 هفته پس از جراحی لیپوماتیک از گن مخصوص تنگ و پس از آن نیز 4 الی 6 هفته از گن مخصوص گشاد استفاده کرد.

 

  • آیا باید از حوله گرم یا کمپرس یخ بر روی نقطه جراحی شده استفاده کرد؟

خیر نیازی نیست.

 

  • کبودی‌هایی که پس از عمل جراحی لیپوماتیک به وجود می‌آیند، پس از گذشت چه زمانی از بین می‌روند؟

در اکثر اوقات کبودی‌های ناشی از عمل جراحی لیپوماتیک پس از گذشت 2 هفته از بین خواهند رفت.

 

  • تا چه مدت پس از جراحی لیپوماتیک می‌توانیم فعالیت‌های خود را آغاز کنیم یا به مسافرت برویم؟

پس از 2 هفته از تاریخ عمل لیپوماتیک خود می‌توانید فعالیت‌های سبکی مانند پیاده‌روی را آغاز کنید؛ حتی به مسافرت بروید. اما پس از گذشت 4 هفته می‌توانید فعالیت‌های سنگین و ورزش کردن را آغاز کنید.

 

  • آیا امکان بروز اختلالات قائدگی پس از جراحی لیپوماتیک وجود دارد؟

در اکثر موارد چنین مشکلی رخ نمی‌دهد.

 

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید