جراحی لیفت سینه

بهترین جراح لیفت سینه تهران | بهترين دكتر ليفت سينه

جراحی لیفت سینه روشی است مطمئن و موثر که توسط خانم دکتر رقیه جلیلی بهترین جراح لیفت سینه در تهران برای خلاص شدن از شر افتادگی سینه ها، کاهش شلی و بازگرداندن فرم جوانی انجام میشود.


اگر شما هم با مشکل افتادگی سینه مواجه هستید و به دنبال راهی برای رفع آن می‌گردید، ادامه این مطلب را از دست ندهید تا با صفر تا صد عمل جراحی لیفت سینه و همچنین بهترین دکتر لیفت سینه در تهران آشنا شوید.

با استفاده از روش جراحی لیفت سینه، اعتماد به نفس در بانوان بسیار بالا رفته و دوباره می توانند به زندگی گذشته و شاد خود، برگردند.
بالا رفتن سن، بارداری، پشت سر گذاشتن دوران شیردهی، کمبود کلاژن و استروژن، کاهش و افزایش وزن مکرر، مصرف دخانیات و ... همه از مهم‌ترین عواملی هستند که موجب افتادگی سینه‌ها می‌شوند. منتهی هیچ جای نگرانی وجود ندارد، چراکه بهترین روش برای رفع مشکل افتادگی سینه و داشتن دوباره سینه‌هایی خوش فرم، لیفت سینه است. 
در این مطلب ما قصد داریم تا شما را به طور کامل با موضوع لیفت سینه و روش های انجام آن توسط خانم دکتر رقیه جلیلی در تهران آشنا نماییم. پس پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب، همراه ما باشید.



لیفت سینه چیست؟

لیفت سینه چیست؟

به طور کلی می توان گفت؛ لیفت سینه یکی از بهترین روش های جراحی سینه برای تغییر شکل و بلند کردن سینه های افتاده می باشد. این روش، جز عمل های زیبایی است که می تواند در ایجاد ظاهری جوان تر و فرم بهتر سینه های شما، تاثیر به سزایی داشته باشد. 

بالا کشیدن سینه توسط دکتر رقیه جلیلی یکی از بهترین پزشکان جراح زیبایی لیفت سینه ، شامل تغییر موقعیت پوست، سفت کردن بافت و برداشتن پوست اضافی است. در صورت تمایل، ممکن است ایمپلنتی نیز برای بهبود اندازه و شکل پستان ها اضافه شود. این روش می‌تواند تغییرات قابل توجهی در فرم و شکل بدن ایجاد کند. لیفت سینه شامل روش های مختلفی می باشد که در ادامه به بررسی کامل هر کدام برای شما همراهان گرامی در تهران و تمام ایرانیان، خواهیم پرداخت.


مهم ترین عوامل افتادگی سینه در بانوان

مهم ترین عوامل افتادگی سینه در بانوان

افتادگی سینه‌ها اغلب موجب خجالت و کاهش اعتماد به نفس در زنان تهرانی می‌شود. با این حال، این مشکل با روش‌های ساده و راحتی مانند لیفت سینه قابل حل است. دلایل اصلی افتادگی سینه شامل بارداری‌های مکرر، تغییرات شدید وزن، سن، ژنتیک و فعالیت‌های بدنی است. شناخت این عوامل می‌تواند در پیشگیری از افتادگی سینه مفید باشد. برای کسانی که دچار شلی و افتادگی سینه شده‌اند، لیفت سینه بهترین گزینه است که روشی کم خطر و موثر محسوب می‌شود.

 بیشتر بخوانید:

 حضور دکتر رقیه جلیلی در سومین کنگره تازه‌های جراحی پستان، دانشگاه علوم پزشکی 


انواع لیفت سینه

به طور کلی؛ انواع لیفت سینه به دو روش کلی دسته بندی می شود که عبارت است از:

  1. لیفت سینه به روش های غیر جراحی
  2. لیفت سینه به روش جراحی

انواع روش های بدون جراحی لیفت سینه

انواع روش های بدون جراحی لیفت سینه

لیفت سینه به روش های غیرجراحی به طور فزاینده ای در بین خانم ها محبوب شده است؛ زیرا روشی ایمن و موثر برای بلند کردن سینه های افتاده بدون قرار گرفتن زیر چاقو ارائه می دهد.

نکته مهم در مورد این نوع درمان ‌ها این است که گزینه‌ های غیرجراحی مختلفی برای انتخاب وجود دارد، به این معنی که می‌توانید متناسب با نیازهای فردی خود بهترین گزینه را پیدا کنید. در ادامه به بررسی انواع روش های بدون جراحی لیفت سینه خواهیم پرداخت.

  • لیفت سینه به وسیله لیزر

لیفت سینه به وسیله لیزر؛ یک روش جراحی است که از فناوری پیشرفته لیزر برای بلند کردن سینه ها و ایجاد ظاهری جوان تر در بانوان، استفاده می کند. لیفت سینه با استفاده از لیزر شامل؛ کمترین جای زخم و کوتاه ترین دوره نقاهت است و به بیمار این امکان را می دهد که سریع تر از به زندگی عادی روزمره خود بازگردند.

  • لیفت سینه با استفاده از نخ

 لیفت سینه با استفاده از نخ، روشی کم تهاجمی با نتایج طولانی مدت است که برای بلند کردن و فرم دادن به سینه‌ها استفاده می‌شود. این روش از نخ‌های آپتوس قابل جذب استفاده می‌کند که زیر پوست قرار گرفته و سیستم حمایتی برای بافت سینه ایجاد می‌کنند. نتایج به صورت فوری ظاهر شده و ممکن است تا دو سال دوام آورند، اما بستگی به مراقبت‌های پس از عمل دارد. نکته قابل توجه این است که به دلیل تجزیه شدن نخ‌ها، ممکن است نیاز به تکرار عمل پس از دو سال باشد.

  • لیفت سینه با روش تزریق کردن بوتاکس

بوتاکس عضلات سینه را فلج کرده و باعث سفت شدن و بالا آمدن سینه ها خواهد شد لذا بانوانی که می‌خواهند بدون انجام فرآیند جراحی، سینه ‌های خود را بلند کنند، می‌توانند لیفت سینه را با روش تزریق بوتاکس، انتخاب نمایند. روش لیفت سینه با تزریق بوتاکس بسیار کم تهاجمی است و نتایج نسبتا ماندگاری دارد.

  • لیفت سینه از طریق ورزش

یکی از بی خطر ترین و سالم ترین راه کار ها برای بالا آوردن سینه و خوش فرم کردن آن ها، لیفت سینه از طریق ورزش می باشد. شما به راحتی می توانید از طریق حرکات خاصی که برای لیفت سینه وجود دارد، سینه های خود را خوش فرم نمایید.


لیفت سینه به روش جراحی چیست؟

لیفت سینه به روش جراحی چیست؟

لیفت سینه به روش جراحی، بهترین راه برای تغییر شکل، بلند کردن و سفت ‌تر کردن پستان ها است. اغلب این روش؛ شامل برداشتن پوست و بافت اضافی در سینه ها برای دستیابی به ظاهری جوان تر و همچنین ایجاد شکلی بهتر برای سینه های شما، می شود.

این جراحی همچنین می تواند با سایر روش های زیبایی مانند پروتز سینه یا کوچک کردن سینه ترکیب شود تا نتیجه زیبایی را دو چندان نماید. لیفت سینه می تواند برای بازگرداندن تقارن بین سینه های ناهمگون یا اصلاح افتادگی های ناشی از افزایش سن یا بارداری نیز استفاده شود.

خب ! حال که با تفاوت روش های جراحی و غیر جراحی لیفت سینه و اهمیت آن در بهبود فرم بدن، آشنا شدیم؛ در ادامه به بررسی کامل روش های جراحی لیفت سینه یا ماستوپکسی، خواهیم پرداخت.


انواع روش های جراحی لیفت سینه

انواع روش های جراحی لیفت سینه

در این قسمت به انواع روش های جراحی لیفت سینه یا همان ماستوپکسی خواهیم پرداخت. به طور کلی روش های جراحی لیفت سینه به چند دسته تقسیم بندی می شود که عبارت است از:

  1. ماستوپکسی به روش lollipop

برای خانم هایی که به دنبال راه حلی موثر و طولانی مدت برای افتادگی خفیف تا متوسط سینه هستند، ماستوپکسی به روش lollipop یا همان آب نبات چوبی یک انتخاب ایده آل است. علت این نام گذاری، جای زخمی است که بعد از جراحی به جای می ماند.

بهبودی سریع و نتایج طبیعی بدون نیاز به ایمپلنت اضافی،  این روش را به گزینه ترجیحی برای بسیاری از بانوان تبدیل کرده است. با استفاده از این تکنیک در طول لیفت سینه، به افزایش افتادگی طبیعی نوک سینه ها کمک می کند و در عین حال چربی اضافی را از بین می برد و بافت اطراف آن را سفت می کند.

در نتیجه ظاهری زیباتر و جوان تر را برای شما به ارمغان می آورد.

  1. ماستوپکسی دوناتی شکل

ماستوپکسی دوناتی شکل؛ نوعی عمل لیفت سینه است که برای اصلاح افتادگی سینه ها یا بازیابی شکل آن ها پس از کاهش وزن قابل توجه یا بزرگ شدن سینه استفاده می شود. این تکنیک نوک سینه‌ ها را بلند و جا به جا  می کند و به آن‌ ها شکل می‌دهد تا ظاهری بهتر و به شکل  هاله ای از دونات به آن‌ ها بدهد.

علاوه بر این، این روش می‌تواند به کاهش ناراحتی فیزیکی ناشی از افتادگی سینه‌ ها به دلیل تغییر حجم کمک نماید. در نظر داشته باشید که ماستوپکسی دوناتی شکل؛ می تواند با بزرگ کردن سینه؛ ظاهری جذاب به شما هدیه بدهد.

  1. ماستوپکسی با برش لنگری ANCHOR

ماستوپکسی که بیشتر به عنوان لیفت سینه شناخته می شود، یک روش جراحی است که برای بلند کردن و تغییر شکل سینه های افتاده بر اثر عوامل مختلف، استفاده می شود. در طی این عمل؛ پوست اضافی برداشته می‌شود و بافت اطراف آن تغییر موقعیت می‌دهد تا ظاهری سفت ‌تر و جوان ‌تر به سینه ‌ها بدهد.

یکی از رایج ‌ترین انواع ماستوپکسی امروزه برش ANCHOR است که به شکل لنگر شناخته می‌شود، که به بازیابی برجستگی از دست رفته در قسمت‌ های بالایی سینه کمک می‌کند و در عین حال بافت اضافی زیر که شامل چربی می باشد را کاهش می‌دهد.

این تکنیک پیشرفته نه تنها؛ نتایج زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد، بلکه تضمین می‌کند که جای زخم‌ های شما، تا حد زیادی پنهان می‌مانند.

  بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران  


چه افرادی مناسب جراحی لیفت سینه می باشند؟

چه افرادی مناسب جراحی لیفت سینه می باشند؟

عموماً، جراحی لیفت سینه می‌تواند تأثیرات گسترده‌ای هم از جنبه جسمانی و هم روانی بر شما داشته باشد. پیش از تصمیم به این نوع عمل زیبایی، ضروری است که ارزیابی کنید آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر.

بسیاری از افراد بدون کسب اطلاعات کافی اقدام به انجام این جراحی می‌کنند و نهایتاً از نتایج آن ناراضی می‌شوند. علت این امر این است که شاید روش دیگری برای آنها مناسب‌تر بوده است، اما آنها بدون انجام هرگونه تحقیق قبلی، به این عمل مبادرت ورزیده‌اند.

از نظر متخصصان، یک سری از افراد بهترین گزینه برای انجام عمل لیفت سینه می باشند. این ویژگی ها عبارت اند از:

  • افرادی که فرم سینه های آن ها یک دست و هماهنگ، نباشد.
  • افرادی که نوک سینه ی آن ها، به سمت پایین جهت گرفته است.
  • افرادی که سینه های آن ها به سمت پایین آویزان شده است.
  • کشیدگی در پوست سینه، به راحتی قابل مشاهده می باشد.

این دسته از افراد، بهترین کاندید های جراحی لیفت سینه می باشند.


مهم ترین اقدامات قبل و بعد از جراحی لیفت سینه

مهم ترین اقدامات قبل و بعد از جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه یک روش جراحی بسیار دقیق است که نیاز به آمادگی قبل و بعد از عمل دارد. برای اطمینان از این که جراحی لیفت سینه شما تا حد امکان راحت انجام می شود، اقدامات مهمی وجود دارد که قبل و بعد از عمل باید در نظر بگیرید.

این اقدامات از انتخاب بهترین جراح برای نیاز های شما تا درک خطرات و عوارض احتمالی مرتبط با این روش را شامل می شود. همچنین مهم است که بدانید پس از جراحی لیفت سینه از نظر برنامه ریکاوری، رژیم غذایی، استراحت و فعالیت های بدنی، را چه زمانی می توان از سر گرفت.

با دنبال کردن تمام این مراحل می‌توانید از یک نتیجه موفقیت‌آمیز پس از جراحی لذت ببرید.

  •  یکی از مهم‌ترین مراحل آمادگی برای عمل لیفت سینه، مشاوره پیش از جراحی است. ضروری است که شما پیش از انجام عمل، به دفتر جراح متخصص خود مراجعه کنید تا امکان ارزیابی دقیق سینه‌هایتان توسط جراح فراهم آید. در طی این جلسه، جراح موارد و توصیه‌هایی را به شما ارائه خواهد داد.
  • یکی از توصیه‌های کلیدی که در جلسه مشاوره به شما ارائه خواهد شد، پرهیز جدی از مصرف دخانیات است. دلیل این امر آن است که نیکوتین می‌تواند خطر عوارض ناشی از جراحی لیفت سینه را افزایش دهد.
  • هم چنین شما باید از مصرف دارو های ضد التهابی، استروئیدی، انواع مسکن ها و همچنین داروهای رقیق کننده خون، قبل از عمل بالا کشیدن سینخ به روش جراحی خودداری نمایید.


جراحی لیفت سینه به چه شکلی انجام می شود؟

جراحی لیفت سینه به چه شکلی انجام می شود؟

در جراحی لیفت سینه، ابتدا با داروهای بیهوشی عمومی بیهوش خواهید شد. سپس جراح با برش دادن اطراف نوک سینه، زیر سینه، و در چین طبیعی سینه، پوست را کشیده و بافت‌های اضافه را برداشته و در صورت نیاز نوک پستان را جابجا می‌کند. پس از این مراحل، جای برش‌ها بخیه زده شده و دوره نقاهت آغاز می‌شود.

این جراحی نیازی به بستری در بیمارستان ندارد و می‌توانید همان روز مرخص شوید، اما توصیه می‌شود که یک همراه برای بازگشت به خانه داشته باشید، زیرا اثرات بیهوشی ممکن است چند روزی باقی بماند.


دوران نقاهت بعد از جراحی لیفت سینه

در حال حاضر، میلیون ها زن، برای بهبود ظاهر خود، جراحی لیفت سینه را انتخاب می کنند. اگرچه این روش بی خطر در نظر گرفته می شود، اما عاری از خطرات و عوارض نیز نیست. آگاهی افراد از دورران نقاهت پس از جراحی لیفت سینه؛ بسیار مهم است تا بتوانند روند بهبودی را به سرع پشت سر بگذارند.

جراحی لیفت سینه می تواند به تغییر شکل سینه های افتاده و بازگرداندن آن ها به شکل و اندازه اولیه کمک کند. با این حال، این نتایج پس از یک دوره بهبودی با شرایط مناسب و استاندارد؛ به دست می آید. وجود خواهد داشت که در آن استراحت مناسب، تغذیه و مراقبت از زخم بسیار مهم است.

  • مهم ترین اقدامات در هفته اول جراحی لیفت سینه

مهم ترین اقدامات در هفته اول جراحی لیفت سینه

  • در روز های اولیه بعد از جراحی لیفت سینه، در قسمت های تحت عمل جراحی، احساس درد طبیعی است و اصلا جای نگرانی وجود ندارد.
  • در نظر داشته باشید که به خوبی از پانسمان های قسمتت های بخیه در پستان مراقبت نمایید و هرگز آن ها را خیس ننمایید.
  • . از دست کاری کردن جای بخیه ها روی سینه ها بعد از عمل اجتناب نمایید.
  • در هفته ی اول تا می توانید، استراحت نمایید و بر روی کمر بخوابید تا از وارد شدن کمترین فشار بر روی سینه های جلوگیری شود.
  • بعد از فارغ شدن از عمل لیفت پستان در رژیم غذایی خود حتما از موز استفاده نمایید. موز حاوی فیبر بسیار بالا و مبع عظیم از پتاسیم است که باعث کاهش فشار خون شده و از گرفتگی عضلات سینه، جلوگیری می نماید.

  • مهم ترین نکات در تسریع دوران نقاهت جراحی لیفت سینه

  • پس از جراحی لیفت سینه، برای مدت هشت هفته، از فعالیت‌هایی چون بلند کردن وزنه‌های سنگین، انجام دادن فعالیت‌های بدنی شدید، شنا در استخر و موارد مشابه خودداری کنید. عدم رعایت این دستورالعمل‌ها می‌تواند به سینه‌های شما آسیب جدی وارد کند.
  • تا می توانید استراحت نمایید، وضعیت ثابت باعث ایجاد کمترین فشار بر روی سینه های شما می شود.
  •  پس از جراحی لیفت سینه، توصیه می‌شود که برای مدتی طولانی از خوابیدن روی سینه‌های خود خودداری کنید. بهترین وضعیت خواب بعد از چنین جراحی، خوابیدن به پشت و با بدنی طاق باز است.
  •  پرهیز از فشار دادن یا ماساژ دادن سینه‌ ها ضروری است و استفاده مداوم از سوتین‌های تخصصی که توسط جراح لیفت سینه شما توصیه شده‌ اند، اهمیت دارد.
  • طبق گفته ی جراح برای دستیابی به بهترین نتیجه  در بالا کشیدن پستان ها ، دقیقا در زمان گفته شده، اقدام به کشیدن بخیه ها توسط جراح نمایید.
  • به هیچ وجه بدون اجازه و مشورت جراح خود، حمام نروید. در صورت این که جراح با حمام رفتن شما، موافقت نمود، از گرفتن آب پر فشار بر روی سینه ها اجتناب نمایید. همچنین برای شستن سینه ها، از یک صابون ملایم استفاده کرده و از لیف کشیدن بر روی سینه ها، جدا خودداری نمایید.

عوارض جراحی لیفت سینه

عوارض جراحی لیفت سینه

از عوارض نادری که ممکن است بعد از عمل لیفت سینه اتفاق بیافتد  میتوان به مشکل در شیر دهی، ماندگاری جای زخم و اسکار، عدم تقارن سینه ها، از دست دادن حس در نوک سینه و عفونت جای زخم اشاره کرد که تمامی این موارد اهمیت یک پزشک جراح متخصص و رعایت بهداشت و مراقبت های بعد از عمل را نشان میدهد.

مرتبط وب سایت تبلیغات زیبایی آناهید 


هزینه جراحی لیفت سینه چقدر است؟

 هزینه جراحی لیفت سینه به متغیر های زیادی از قبیل: دستمزد جراح، هزینه ی بیمارستان، داروهای مختلف و هزینه تجهیزات مورد استفاده در اتاق عمل را شامل میشود.برای کسب ازلاع بیشتر میتوانید با ما در تماس باشید.


بهترین سن برای انجام جراحی لیفت سینه

بهترین سن برای انجام جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه معمولا از سن 18 سالگی به بعد توصیه می شود. چرا که از این سن به بعد، سایز و حجم سینه ها، مشخص می شود. اگر شما باردار یا در دوران شیر دهی هستید، توصیه می شود بعد از اتمام این دوران، اقدام به انجام جراحی لیفت نمایید.

 

 معیارهای انتخاب بهترین جراح لیفت سینه در تهران

مزیت های جراحی لیفت سینه بسیار پر شمار بوده و در مقابل از عوارض بسیار کمی بر خوردار می باشد. شایان  ذکر است که قبل از اقدام برای هر گرونه عمل زیبایی، بهتر است با خانم دکتر جلیلی یکی از بهترین جراحان متخصص و با تجربه در عمل جراحی لیفت سینه یا بالا کشیدن پستان، مشاوره گرفته و صادقانه خواسته ی خود را به ایشان باز گو نمایید تا در بهترین شکل ممکن؛ بتوانید به مقصود خود برسید.

برای مشاهده ویدیوی مرتبط بااین مقاله میتوانید روی فیلم زیر کلیک کنید

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید